۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
حمه به مدیران استقلال به خاطر کم کاری در فصل نقل و انتقالات
بازدید:۹۷۹
صد آنلاین | مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: نکونام فضای فوتبال ایران و استقلال  را خوبی می‌شناسد و می‌داند برای موفقیت باید چه اقداماتی را انجام داد.
کد خبر : ۲۲۶۰۴

عباس سرخاب پیشکسوت استقلال با اشاره به انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی باشگاه استقلال اظهار داشت: بعد از رفتن ساپینتو باید یک مربی داخلی گزینه آبی پوشان می‌شد چراکه فصل پیش این تیم حاشیه داشت. جواد نکونام انتخاب خوبی برای استقلال است و بهترین گزینه ای بود که شایسته حضور روی نیمکت استقلال بود همین نکونام بود.

 

وی افزود: گرچه مسئولان باشگاه باز هم بازی اسم و فامیل برای انتخاب سرمربی جدید کردند اما هواداران استقلال خواهان حضور نکونام در استقلال بودند و در نهایت این انتخاب بعد از کش و قوس های فراواران که با اعصاب هوادار بازی شد صورت گرفت تا او هدایت تیمی را برعهده بگیرد که پیش از این سابقه بازی در آن را داشته است. در واقع این هواداران بودند که فشار آوردند تا مدیران باشگاه نکونام را برای هدایت تیم انتخاب کنند.

 

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: نکونام فضای فوتبال ایران و استقلال را خوبی می‌شناسد و می‌داند برای موفقیت باید چه اقداماتی را انجام داد، او به طور حتم بهترین اقدامات را انجام خواهد داد. نکونام از جنس خود استقلال است و هم تجربه بین المللی خوبی دارد و هم در چند سال اخیر در مربیگری عملکرد موفقی را از خود بر جای گذاشته است.

 

سرخاب در خصوص نقل و انتقالالت باشگاه استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است و باید بازیکن بزرگ را به خدمت بگیرد . این تیم برای رسیدن به موفقیت در فصل جدید نیاز به چند مهره تاثیرگذار و با کیفیت دارد ضمن اینکه شاکله اصلی تیمی که در فصل گذشته بهترین نمایش‌های فوتبالی را به اجرا گذاشت حفظ شود. نمی‌دانم چرا مسئولان باشگاه در فصل نقل و انتقالات تماشاگر شدند و آن تلاش و فعالیت را برای جذب بازیکنان بزرگ انجام نمی‌دهند؟

 

وی تاکید کرد: باید شرایط و امکانات لازم برای سرمربی جدید استقلال فراهم شود. باید مسئولان از فصل پذشته درس بگیرند و نباید تیم با حاشیه و جنجالی همراه شود. یکی از عواملی که باعث شد فصل گذشته استقلال به موفقیت نرسد حاشیه‌های زیاد بود. این تیم کنار زمین آرامش نداشت و بازیکنان در زمین تمرکز نداشتند. 

 

مهاجم اسبق استقلال در پایان گفت: هواداران استقلال انتظار دارند تیمی پر قدرت برای آنها بسته شود که مدعی اصلی قهرمانی باشد، آنها توقع دارند بهترین بازیکنان برای آنها گرفته شود. بنابراین با حفظ ستاره های فصل پیش مثل قایدی و محبی ، باید چند بازیکن بزرگ دیگر که در حد نام استقلال باشند، پیراهن این تیم را بر تن کنند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها