آخرین اخبار
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳
بازدید:۱۰۶۸
توماس پارتی پس از رد پیشنهادات باشگاه‌های عربستانی با پیوستن به یوونتوس توافق کرده است.
کد خبر : ۲۱۶۶۱

توماس پارتی با انتقال احتمالی یوونتوس به یوونتوس موافقت کرده و انتظار می رود هافبک آرسنال پیشنهادات عربستان سعودی را رد کند.

 

 


به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، نزدیکان پارتی تایید می‌کنند این بازیکن بر سر شرایط شخصی با باشگاه ایتالیایی به توافق رسیده است.

یوونتوس 2 سال پیش می خواست این ملی پوش غنائی را به خدمت بگیرد اما به دلیل قیمت بالای درخواستی، نتوانست به توافقی دست یابد.

با توجه به اینکه آرسنال مایل است پارتی را در تابستان امسال بفروشد، احتمال انتقال او بیشتر است تا اینکه قراردادش در ژوئن 2024 به پایان برسد. در آن زمان او به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک می‌کند و آرسنال نمی‌تواند با فروشش درآمدی داشته باشد.


یوونتوس بر این باور است که مبلغی بین 18 تا 20 میلیون یورو (15 تا 17 میلیون پوند) می تواند برای جذب بازیکن مورد علاقه مکس آلگری کافی باشد.

آلگری مدتی است که او را به عنوان یک هافبک دفاعی زیر نظر دارد و این بازیکن 30 ساله هم می تواند در سیستم های مختلف بازی کند.

آلگری معتقد است که پارتی به پل پوگبا اجازه می دهد تا کمی جلوتر بازی کند و به این بازیکن فرانسوی اجازه می دهد تا با مهاجمان یوونتوس ارتباط برقرار کند.

 

اسکای اسپورت گزارش می دهد که به پارتی قراردادی 3 ساله با یوونتوس پیشنهاد شده و این هافبک پس از حضور در انگلیس و اسپانیا آماده انتقال به ایتالیا است.

طبق گزارش اسپورت مدیاست، پارتی مشتاق ماندن در اروپاست که انتظار می‌رود پیشنهادات تیم‌های سعودی را رد کند.

کاپیتان غنا در اکتبر 2020 از اتلتیکو مادرید به آرسنال پیوست، جایی که در طی 5 سال 188 بازی برای تیم لالیگایی انجام داده بود.

پارتی 99 بار برای آرسنال بازی کرد طی این مدت او 5 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل ارسال کرده است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
الهام علی اف چگونه علیه تهران در آمریکا لابی می‌کند؟