آخرین اخبار
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
بازدید:۱۴۴۶
صد آنلاین | سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در مراسم معارفه نکونام صحبت‌هایی را بیان کرد.
کد خبر : ۲۱۴۹۴

کریمی: دل هوادارانمان را شاد کردیم/ خوشحالیم که نکونام کنار ماست

حجت کریمی در مراسم معارفه سرمربی باشگاه استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که امروز دل هواداران را شاد کنیم و به خواسته هوادار احترام بگذاریم. امروز ما یک مربی را انتخاب کردیم که پسر استقلال است و انشاالله امیدواریم بتوانند با برنامه‌های خود استقلال را قهرمان کند. نمی‌خواهم خیلی وقت را بگیرم و میخواهم جواد نکونام خودش صحبت کند. جا دارد از بانک شهر تشکر کنم در سختی و شرایطی که در این ۲ ماه باشگاه داشت حامی ما بودند و شاید خیلی از عزیزان نمی‌دانند، ولی اینجا می‌گویم که اگر بانک شهر نبود ما امرو. ز به دسته‌های پایین‌تر سقوط می‌کردیم. از احمدی هم تشکر میکنم هر ساعتی از شبانه روز با او تماس گرفتیم به ما کمک کردند. در شرایط خیلی سخت دیدی ملی داشتند و مشکلات ما را ملی نگاه کردند. نه تنها استقلال بلکه برای پرسپولیس هم همین طور بود. در حالی که حامیان مالی دیگری هم داشتیم شانه خالی کردند و به ما در این مدت کمکی نکردند، شاید الان بشنوند ناراحت بشوند، اما باید حقیقت را بگوییم و هواداران آن‌ها را بدانند.

 

وی ادامه داد: بحث انتخاب سرمربی شد، در این ۲ ماه مشکلات فراوانی داشتیم و خیلی سختی کشیدیم، اما به خیلی از مسائل و حواشی که فضای مجازی به وجود آورد، توجه نکردیم و کارمان را جلو بردیم و خدا را شکر می‌کنیم توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. مشکلات زیاد بود، اما سکوت کردیم. حرف برای گفتن زیاد داریم که به موقع خواهم زد. جا دارد از وزیر ورزش هم تشکر کنم که تا همین اواخر هم ما را تنها نگذاشتند و کمک کردند که در این انتخاب رو به جلو برویم.

 

سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال پس از امضای قرارداد با نکونام گفت: خوشحالیم که امروز در کنار جواد نکونام هستیم و من به قولی که به هواداران داده بودم عمل کردم و خودم تیم را نبستم و گفته بو‌دم که بعد از انتخاب شدن سرمربی تیم، این اتفاق خواهد افتاد. به وعده خودم عمل کردم و ان‌شاءالله یک تیم قوی را خواهیم بست و از همین‌جا از وزارت ورزش و نهاد‌های دیگر تشکر می‌کنم که با یک نگاه پدرانه کمک کردند تا پسر استقلال به استقلال بازگردد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها