آخرین اخبار
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۹
بازدید:۲۶۱
اردبیل- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: فعالان رسانه‌ای در حال حاضر افسران «جهاد تبیین» در خط مقدم جبهه رسانه دشمن هستند.
کد خبر : ۲۰۲

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رجبی عصر پنجشنبه در نشست با رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل اظهار کرد: فعالان رسانه‌ای در حال حاضر افسران جهاد تبیین در خط مقدم جبهه رسانه دشمن هستند و وظایفشان نسبت به سال‌های گذشته به مراتب بیشتر و حیاتی‌تر شده است.

وی نقش رسانه‌ها را در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و تبیین آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی بسیار تأثیرگذار توصیف کرد و گفت: اغتشاشات اخیر در جامعه از ضعف در نحوه اطلاع‌رسانی گزارش عملکرد نظام به مردم بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه رسانه‌ها پل ارتباطی مردم با دولت هستند، افزود: لازم است رسانه‌ها پیگیر مطالبات مردم از مراجع ذی صلاح و ارائه پاسخی قانع کننده به طرف مقابل باشند تا یک فضای به دور از هرگونه ابهام و اعتماد آفرین بین دولت و مردم برقرار شود.

رجبی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: برگزاری این جشنواره در چنین شرایط حساس جامعه، بهترین ظرفیت برای تقویت جبهه رسانه‌ای استان در مقابل بنگاه‌های دورغ‌پراکنی و امپراطوری رسانه‌ای کشورهای غرب است.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره نشان از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای استان در حوزه رسانه است، خاطرنشان کرد: هشتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۱۱ محور تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها