آخرین اخبار
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸
بازدید:۷۵۹
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: تصادف زنجیرهای در لاین شمالی اتوبان کرج-قزوین 2 فوتی و 15 مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر : ۱۹۹۵۶

آتش پاد قدیر موسی‌خانی با اعلام این خبر و در گفت‌وگو با  ایلنا در قزوین گفت: طی تماس شهروندان راس ساعت ۱۸ و ۱۱ دقیقه روز یکشنبه ۲۱ خرداد ماه مبنی بر برخورد دو تریلی با یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ در لاین شمالی اتوبان کرج قزوین خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانی قزوین آتش‌نشانان خودرو از ایستگاه‌های ۵ پونک و ۴ مینودر به محل حادثه اعزام کرد.

 

 


رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین افزود: در این حادثه بر اثر برخورد دو تریلی با یک خودروی سواری ۴۰۵ با هم منجر به محبوس شدن سرنشینان خودرو سواری ۴۰۵ شد که بلافاصله با اعزام اکیپ نجات فرد خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

موسی‌خانی اظهار داشت: برای امداد رسانی به این حادثه نیروهای عملیاتی از دو ایستگاه پونک و مینودر  قزوین به همراه معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی قزوین، عوامل آتش‌نشانی شهر محمدیه و هلال‌احمر و اورژانس  به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین افزود: آتش‌نشانان بلافاصله بعد از عملیات رهاسازی به وسیله جرثقیل خودروی حادثه دیده را به حاشیه کنار اتوبان انتقال داده بعد از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود پایان دادند.

گفتی است علت حادثه از سوی کارشناسان  پلیس‌راه در حال بررسی و هر دو لاین آزادراه قزوین-کرج با ترافیک شدید روبرو است.

انتهای پیام/D/77888

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها