آخرین اخبار
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
بازدید:۴۹۰
وقتی سارق آزارگر، گوشی سرقتی را به خواهرش به‌عنوان کادوی تولد هدیه داد، تصورش را نمی‌کرد که همین کادو، دست او را رو کند.
کد خبر : ۱۹۸۹۳

 وقتی سارق آزارگر، گوشی سرقتی را به خواهرش به‌عنوان کادوی تولد هدیه داد، تصورش را نمی‌کرد که همین کادو، دست او را رو کند. ‌چندی قبل رهگذران در غرب تهران چشم‌شان به پیکر نیمه جان و زخمی زنی جوان افتاد و اورژانس را خبر کردند.

 

 


این زن در بیمارستان مدعی شد که به دام یک سارق خشن افتاده است. وی برای ماموران پلیس تعریف کرد: شب حادثه به عنوان مسافر سوار یک پراید شدم که به خانه‌ام بروم اما راننده در بین راه درها را قفل و سرعتش را بیشتر کرد. تقلا کردم در را باز کنم و مدام فریاد می‌کشیدم  که رهایم کند اما به حرفم اعتنایی نکرد. او به زور مرا اذیت کرد و وقتی مقاومت کردم با مشت ضربه سنگینی به سرم زد که نیمه هوشیار شدم. درحالی‌که گیج و نیمه‌هوش بودم، او طلاها و گوشی‌ام را برداشت، در ماشین را باز کرد و مرا بیرون انداخت. با این شکایت، تحقیقات برای دستگیری متهم به دستور قاضی غلامحسین صادق‌زاده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران شروع شد. ماموران در جریان بررسی‌ها متوجه شدند که  فردی در حال استفاده از گوشی مالباخته است. او دختر جوانی بود که دستگیر شد اما گفت که  گوشی را برادرش محسن به‌عنوان هدیه تولد به او داده است. در ادامه محسن دستگیر شد و صبح دیروز در دادسرای جنایی در برابر شاکی قرار گرفت. شاکی او را شناسایی کرد و گفت که وی همان سارق خشن است اما متهم مدعی شد: من برادری به نام حسین دارم که خیلی شبیه من است و احتمال می‌دهم او زن جوان را ربوده و این کارها را انجام داده است. او چند روز قبل ماشینم را قرض گرفت و وقتی متوجه شد که می‌خواهم برای خواهرمان گوشی بخرم، آن گوشی را به من داد.

 

21111/اا/7

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها