آخرین اخبار
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
استقلال برنامه ای برای تمدید قرارداد این شاه ماهی نداشت
بازدید:۱۵۶۱
صد آنلاین | به نظر می‌رسد، بر خلاف آنچه که مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شد، این باشگاه تمایلی برای تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو نداشت.
کد خبر : ۱۹۴۶۲

ریکاردو ساپینتو پیش از دربی بارها و بارها از تمایل خود برای تمدید قرارداد با باشگاه استقلال خبر داد و گفت موضوع مالی برای او مهم نیست و در نهایت امروز از تیم استقلال خداحافظی کرد.

 

او امروز در بخشی از متن خداحافظی اش که در صفحه شخصی اش منتشر شد، این چنین نوشت:« برخلاف آنچه نشان داده می‌شود، من پیشنهاد قابل توجهی از باشگاه استقلال دریافت نکرده یا آن را رد نکرده‌ام. پیوند اعتماد من و هیئت مدیره کاهش یافته است. در نتیجه، تصمیم گرفتم به دنبال راهی متفاوت باشم.»

 

باشگاه استقلال برای گذر از ریکاردو ساپینتو و عقد قرارداد با مربی جدید به به اندازه کافی بهانه داشت. عدم قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی. پس نیازی نبود عنوان کند ریکاردو ساپینتو تنها گزینه باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد است و باشگاه استقلال جزء ریکاردو ساپینتو گزینه‌ای برای تمدید قرارداد ندارد.

 

ریکاردو ساپینتو را نخواستند و رفت. این بهترین تصمیمی بود که او می‌توانست برای آینده خود بگیرد. جون باشگاه استقلال تمایلی برای تمدید قرارداد وی نداشت. 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها