۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
راه حل یحیی برای مهار ستاره استقلال ؛ درمسیر حرکت مهدی قایدی مین‌گذاری شد
بازدید:۷۸۰
صد آنلاین | تمرینات روزهای اخیر تیم پرسپولیس توسط افراد نزدیک به این تیم مشخص می‌کند سرمربی سرخپوشان تهرانی هیچ چیز را به اما و اگر نسپرده است.
کد خبر : ۱۸۱۲۸

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در تازه ترین صحبت‌هایش در نشست خبری فینال جام حذفی عنوان کرد که دوست ندارد مسابقه تیمش با استقلال به پنالتی بکشد. او برای رسیدن به پیروزی و باز کردن دروازه استقلال راه‌های زیادی را طی این چند روز با بازیکنان مطرح کرده و تمرینات ویژه ای برای این موضوع برگزار شده است.

 

اما یحیی گل محمدی که تیمش بهترین خط دفاعی لیگ برتر را در فصل تازه تمام شده به خود اختصاص داد فکرِ بکری هم برای خط حمله استقلال کرده است. از افراد نزدیک به کادرفنی پرسپولیس خبردار شدیم یحیی گل محمدی و گروه آنالیز پرسپولیس فیلم تمام 12 گل مهدی قایدی در فصل بیست و دوم لیگ برتر را مورد بررسی دقیق قرار داده و تمام روش‌های مهاجم بوشهری استقلال برای گلزنی را به دقت زیر نظر گرفته است.

 

دانیال اسماعیلی فر مدافع راست پرسپولیس و سعید صادقی بازیکنی که جلوی اسماعیلی‌فر بازی می کند به همراه گئورگی گولسیانی بیشتر از دیگر بازیکنان پرسپولیس با این مهاجم رودررو خواهند شد. با توجه به محدوده حرکتی مهدی قایدی در جناح راست تیم پرسپولیس او همچنین با میلاد سرلک‌هافبک دفاعی هم زیاد سروکار خواهد داشت. به همین دلیل او نیز در ارتباط با آنالیز مسیر حرکتی مهدی قایدی از سوی کادر فنی توصیه‌های زیادی را ظرف روزهای اخیر شنیده است. گرچه این نفرات در دربی دور برگشت لیگ هم در رابطه با مسیر حرکت مهدی قایدی توصیه‌های فنی را شنیده بودند اما با توجه به گلزنی‌های این بازیکن در دیدارهای بعد از دربی (در جام حذفی و لیگ برتر) حالا یحیی گل محمدی به نوعی مسیر حرکت مهدی قایدی بیرون محوطه جریمه تیمش را «مین گذاری» کرده است تا قایدی از هر مسیری برود نتواند خودش را به دروازه برساند.

 

نکته دیگری که یحیی گل محمدی در رابطه با مهدی قایدی به مدافعان وهافبک‌های جناح راست خط دفاعی تیمش تأکید کرده بحث خطا روی این بازیکن است. مهدی قایدی با جثه کوچک و وزن کمی که دارد با کوچک‌ترین برخورد در حین دویدن سرنگون شده و به راحتی می‌تواند بیرون یا درون محوطه جریمه خطا بگیرد. از این رو گل محمدی هشدار جدی به بازیکنان تیمش داده که به جای خطا کردن روی مهدی قایدی، اجازه ندهند او صاحب توپ شود. اتفاقی که البته بعید به نظر می‌رسد.

 

ناگفته نماند؛ دیدار فینال جام حذفی بین پرسپولیس و استقلال فردا از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه در استادیوم آزادی آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها