آخرین اخبار
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۲
کار خوب سازمان بهشت زهرا(س)/ بهسازی قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا و رضایت خانواده‌های شهدا
بازدید:۱۴۲۷
سازمان بهشت زهرا(س) با در اقدامی تحسین برانگیز در مدت چهار ماه اخیر به بهسازی و زیباسازی قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا پرداخت که سبب رضایت خانواده‌های شهدا شد و مراسم بهره‌برداری از این کار باحضور خانواده‌های شهیدان جواد الله‌کرم، آرمان علی‌وردی، سجاد زبرجدی، محمد مهدی رضوان، اسماعیل یاراحمدی و دیگر خانواده‌های شهدا انجام شد. این اقدام خوب که مورد استقبال خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و عاشقان شهدا قرار گرفته با رعایت ملاحظات رهبر انقلاب و خانواده‌های شهدا و با انجام کف سازی، تعویض سقفها و با حفظ سنگ مزار، حجله و کتیبه‌های شهدا اجرا شد.
کد خبر : ۱۷۲۱۰

سازمان بهشت زهرا(س) با در اقدامی تحسین برانگیز در مدت چهار ماه اخیر به بهسازی و زیباسازی قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا پرداخت که سبب رضایت خانواده‌های شهدا شد و مراسم بهره‌برداری از این کار باحضور خانواده‌های شهیدان جواد الله‌کرم، آرمان علی‌وردی، سجاد زبرجدی، محمد مهدی رضوان، اسماعیل یاراحمدی و دیگر خانواده‌های شهدا انجام شد. 

 

 

این اقدام خوب که مورد استقبال خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و عاشقان شهدا قرار گرفته با رعایت ملاحظات رهبر انقلاب و خانواده‌های شهدا و با انجام کف سازی، تعویض سقفها و با حفظ سنگ مزار، حجله و کتیبه‌های شهدا اجرا شد. 

 

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
ای کاش قطعه 51 را نشان میدادین مادر و پدر و همسرا ن شهدا هستند روی سنگ قبر را باشیشه پوشاندند اعتراض کردم 6 ماه است به هیچ جا نرسید
پربیننده‌ها پربحث‌ها