آخرین اخبار
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
بازدید:۵۵۰
استاندار سمنان از اعزام زائران به عتبات عالیات از فرودگاه سمنان در ماه‌های محرم و صفر امسال خبر داد.
کد خبر : ۱۶۲۶۴

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در بازدید از فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان اظهار کرد: صدور مجوز مرز هوایی برای فرودگاه شهدای سمنان اتفاقی بسیار مبارک است که در دولت سیزدهم محقق شد.

 


وی ادامه داد: از محل سفر ریاست جمهوری به استان، ۷۰ میلیارد تومان اعتبار در مورد تکمیل زیرساخت‌های فرودگاه سمنان در نظر گرفته شد که تاکنون ۲۴ میلیارد تومان تخصیص یافته و پیگیری برای تخصیص مابقی اعتبار، در دستور کار است.

هاشمی افزود: وجود ۲ فرودگاه سمنان و شاهرود در استان، فرصت بسیار مطلوبی است که باید پیگیری بهره‌گیری از این پتانسیل به صورت مستمر انجام شود.

استاندار سمنان تأکید کرد: یکی از اولویت‌ها و رویکردهای ما در مورد فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان، برقراری پرواز عتبات عالیات است که در ماه‌های محرم و صفر سال جاری، شاهد اعزام زائران به عتبات عالیات و نجف اشرف از این فرودگاه خواهیم بود.

هاشمی گفت: تکمیل جایگاه سوخت فرودگاه سمنان در راستای برطرف شدن این دغدغه، در دستور کار است.

وی اظهار کرد: نزدیکی گمرک و شهرک صنعتی به فرودگاه سمنان از دیگر مزیت‌های این فرودگاه است که باید در راستای توسعه صادرات و رونق اقتصادی استان، مدنظر قرار داشته باشد.

استاندار سمنان تصریح کرد: پویایی و استمرار فعالیت و برقراری پرواز در فرودگاه شهدای سمنان از برنامه‌های کاری ما در استان است که نتیجه این مهم در افزایش امیدآفرینی بسیار مؤثر است.

هاشمی بیان کرد: برقراری پرواز و اعزام زائران به عتبات عالیات، تکمیل محوطه‌سازی، رفع نواقص و تکمیل جایگاه سوخت، زیباسازی بلوار ورودی فرودگاه توسط شهرداری و پیگیری به منظور تخصیص مابقی اعتبار سفر ریاست جمهوری به استان از مصوبات این نشست است.

وی گفت: با بهره‌گیری از پتانسیل نمایندگان در خصوص پیگیری، بررسی و رسیدگی به کمبودها و موانع و برطرف کردن مشکلات فرودگاه‌های سمنان و شاهرود، شاهد رونق، پویایی و توسعه بیش از پیش زیرساخت‌ها در این ۲ فرودگاه خواهیم بود.

رهاورد بازدید استاندار سمنان از فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان برقراری پرواز و اعزام زائران به عتبات عالیات در ماه‌های محرم و صفر امسال، تکمیل محوطه‌سازی، رفع نواقص و تکمیل جایگاه سوخت، زیباسازی بلوار ورودی فرودگاه توسط شهرداری و پیگیری به منظور تخصیص مابقی اعتبار سفر ریاست جمهوری به استان در خصوص فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان است.

599999

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها