آخرین اخبار
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۳
مدیرکل بنیاد شهید خراسان جنوبی خبر داد؛

شناسایی پیکر شهید «حسین رجب‌زاده» پس از ۴۰ سال

بازدید:۸۹۱
«نوفرستی» از شناسایی پیکر شهید «حسین رجب‌زاده» خبر داد و گفت: پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام دوران دفاع مقدس پس از ۴۰ سال و از طریق آزمایشات DNA شناسایی شد.
کد خبر : ۱۵۷۴۲

شناسایی پیکر شهید «حسین رجب‌زاده» از پس از ۴۰ سال«ابوالفضل نوفرستی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در گفت‌وگو با  دفاع‌پرس در بیرجند، از شناسایی پیکر یکی از شهدای دوران دفاع مقدس در استان خبر داد و اظهار داشت: پیکر شهید «رجب حسین‌زاده» پس از ۴۰ سال شناسایی شد.

 

وی با بیان اینکه شهید «حسین رجب‌زاده» در 17 شهریور 62 در سن 18 سالگی در عملیات والفجر 3 در منطقه مهران به شهادت رسید، بیان داشت: پیکر این شهید پس از تجسس‌های صورت گرفته در منطقه عملیاتی توسط گروه‌های تفحص شهدا و انجام آزمایشات  DNAتأیید هویت شده است.

 


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با اعلام اینکه پیکر مطهر این شهید شب گذشته وارد استان شده است، اضافه کرد: پیکر مطهر پس از استقبال در فرودگاه بیرجند برای وداع مردم به هیئت کهف‌الشهدا منتقل شده است.

 

نوفرستی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه تشییع و خاکسپاری پیکر این شهید روز سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) بر روی دستان مردم شهید پرور بیرجند تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/54444

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها