آخرین اخبار
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۹
بازدید:۷۶۱
دشمن بداند انقلاب اسلامی بستر پرورش مردان و زنانی شهیدگونه و مانوس با آرمان شهداست و در بزنگاه، به آخرین آرزو و آرمانشان می‌رسند.
کد خبر : ۱۵۳۰۸

انقلاب اسلامی بستر پرورش انسان‌هایی مانوس با آرمان شهداست محبوبه حقیقت نویسنده دفاع مقدس؛ مسیر تمدن اسلامی از راه شهدا می‌گذرد، درست در زمانی که دشمن بی‌وقفه برای زودودن آثار دین و حذف انگار‌ه‌های الهی تلاش می‌کند شهدا فتح باب این مسیر می‌شوند.

«شهدا از صدر تاریخ آمده‌اند تا افق جدیدی را در تمدن بشری رقم بزنند، شهدا قرار است آینده بشر را تغییر دهند». این جملات از کسی است که هم با تمدن پوشالی غرب زیسته و هم مسیر شهدای به حق واصل شده را لمس کرده و هم طعم جانبخش شهادت نصیبش گشته است.


دنیایی که جنود ابلیس در پس مرز‌ها برای تمام بشریت تدارک دیده و عزمی راسخ برای تنزل مراتب انسانیت و نادیده گرفتن هویت حقیقی انسان‌ها در آن به عینه مشهود است، راه به جایی ندارد چرا که تربیت شدگانی از مکتب حق و حقیقت تمام خیال خام آن‌ها را در نطفه می‌کشد.

سردمداران همیشه سر‌افکنده کفر و طاغوت تلاشی بی‌ثمر برای اغفال بشریت دارند؛ درست مثل یخ فروشی که تمام سرمایه خود را به معرض فروش می‌گذارد و تمام یخ‌ها آب می‌شود و کسی نمی‌خرد و او می‌ماند و هزار راهکار بی‌نتیجه‌ای که با تمام متفکران و اندیشمندان ملحد خود به آن دست یافته بود.

دشمن می‌داند، ولی نمی‌خواهد به این باور برسد که اعتقادات دینی حصن حصینی است که مانع نفوذ طرح‌ها و برنامه‌ها و فرمول‌های ملحدانه او به وجود انسان رشد یافته در مکتب اسلام می‌شود.

او همچنان تلاش می‌کند و در این مسیر، جنایت و ترور واژگان پیش‌پا افتاده‌ای هستند برا اهداف شوم او، ولی نمی‌داند با هر ترور و جنایت دل‌ها بیدارتر و مکتب اسلام پر‌رونق‌تر از پیش خواهد شد.

شهادت در مکتب اسلام به امروز اختصاص ندارد بلکه طلیعه آن از صدر تاریخ بشریت بوده و همپای گذشت زمان پیش آمده و همچنان پیش‌برنده آرمان‌ها و رشد تکاملی انسان‌ها به سوی توحید و ولایت الله بوده و شهدا با خون سرخ و مقدسشان طلایه داران قرب الی الله شناخته می‌شوند.

شهدا سیر صعود خود به سمت خدا را از سطح عرفا و خاصان به سمت توده مردم برده‌اند و در همه صحنه‌های دفاع از خاک، حریم اهل بیت، سلامت، امر به معروف و نهی از منکر، امنیت، خدمت، غیرت و ناموس خود را تمام و کمال وقف دین کرده‌اند و چه اثر شگرف و خارق العاده‌ای برای بعد از خود به جای می‌گذارند.

مسیر نورانی پیش روی آن‌ها حتی کسانی را که به غفلت و توهم درگیر جبهه طاغوت شده‌اند را به راه عبودیت می‌آورد. آری شهدا می‌روند و رفتنشان غمی عمیق بر دل می‌گذارد و اثری عمیق‌تر بر جان. به راستی و به قول شهید آوینی شهدا آینده بشر را تغییر می‌دهند و هیچ مدرسه‌ای اینچنین شاگردانی را با عزمی جزم، برای پیاده کردن تمدن اسلامی در خود پرورش نمی‌دهد.

دشمن بداند انقلاب اسلامی بستر پرورش مردان و زنانی است که مانوس با آرمان های شهدا بوده و زیست شهیدگونه دارند و در بزنگاه، زی شهادت‌گونه‌اشان آن‌ها را به آخرین آرزو و آرمانشان هدایت می‌کند و مسیر رفته آن‌ها به الگویی بی بدل برا جاماندگان تبدیل می‌کند تا تمدن عظیم اسلامی به ظهور و بروز برسد.

انتهای پیام/0988886

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها