آخرین اخبار
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
مهاجم ناکام استقلال نظر ساپینتو را تغییر می دهد؟
بازدید:۸۸۵
صدآنلاین | از جمله مهاجمان ناموفق تیم استقلال در لیگ برتر بیست و دوم سجاد شهباززاده است که تااینجا کارنامه ضعیفی را از خود برجاگذاشته است.
کد خبر : ۱۵۱۱۰

سجاد شهباززاده مهاجم اردبیلی تیم استقلال که در ابتدای فصل جاری از باشگاه سپاهان جدا شده و به تیم سابقش برگشت تا اینجای فصل عملکرد کاملا ناموفقی را داشته است.

این بازیکن که به محض حضور در استقلال و عقد قرارداد، پیراهن شماره ۱۰ را هم از مدیرعامل باشگاه دریافت کرد تا اینجای فصل با آمار کم دقایق حضور در میدان نه گلی برای استقلال به ثمر رساند نه پاس گل داده و حتی نتوانسته پنالتی بگیرد. شهباززاده در رقابت‌های حذفی و لیگ برتر عملکردی کاملا ناموفق داشته و در جدول گلزنان تیم استقلال حتی از سید حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال هم عقب است.

از اردوی تیم استقلال خبر می رسد این مهاجم طی روزهای اخیر با انرژی زیادی در تمرینات شرکت می کند تا شاید در دیدار مقابل مس رفسنجان جزو نفرات اصلی یا جانشین باشد و پس از حضور در ترکیب اصلی بتواند گلزنی کند و به رکورد دروازه بان تیمش برسد.

سیدحسین حسینی در دیدار تیمش مقابل هوادار پشت ضربه پنالتی ایستاد و ششمین گل استقلال را با ضربه ای خاص وارد دروازه این تیم کرد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها