آخرین اخبار
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۸
بازدید:۷۲۵
کولیوند  در خصوص اقدامات هلال احمر در راهیان نور شمالغرب گفت: در عملیات صعود به بازی‌دراز بیش از ۲۰ هزار زائر توسط هلال احمر اسکان داده شدند و تیم‌های هلال احمر در حوزه امداد و نجات از نظر هوایی و زمینی به زائران خدمات رسانی کردند.
کد خبر : ۱۴۶۸۱

اسکان ۲۰ هزار زائر عملیات صعود بازی‌دراز توسط هلال احمر/ ارائه خدمات درمانی به کاروان‌های راهیان نور«پیر حسین کولیوند» رئیس جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با دفاع‌پرس، با اشاره به حضور فعال جمعیت هلال احمر در برگزاری کاروان‌های راهیان نور و حضور زائران در یادمان‌های دفاع مقدس اظهار داشت: علاوه بر اینکه دواطلبان ما در یادمان‌های دفاع مقدس حضور پیدا می‌کنند و با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می‌شوند اقدامات حوزه امداد و نجات کاروان‌های راهیان نور بر عهده جمعیت هلال احمر است.




کولیوند ادامه داد: اردوهای راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی در سطح کشور است و ما با تمام توان در این حوزه فعالیت می‌کنیم؛ مراسم تالیف جوانان هلال احمر هر سال در یادمان شلمچه انجام می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر  در خصوص اقدامات هلال احمر در راهیان نور شمالغرب گفت: در عملیات صعود به بازی‌دراز بیش از ۲۰ هزار زائر توسط هلال احمر اسکان داده شدند و تیم‌های هلال احمر در حوزه امداد و نجات از نظر هوایی و زمینی به زائران خدمات رسانی کردند.

وی درخصوص تفاهم‌نامه همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و هلال احمر در جذب سربازان داوطلب افزود: خوشبختانه امروز در حوزه امداد و نجات همکاری‌های خوبی با ستاد کل نیروهای مسلح صورت گرفته است و در شرایط بحرانی در کنار یکدیگر قرار داریم.

کولیوند درباره جذب سربازان گفت: با پیگیری و همکاری ستاد کل نیروهای مسلح سهمیه جمعیت هلال احمر به ۲۰۰ نفر رسید و امروز نجاتگران هلال احمر می‌توانند سربازی خود را در حوزه تخصصی خود انجام دهند و در مناطق کم‌تر برخوردار و عملیاتی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/ 2414444

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
الهام علی اف چگونه علیه تهران در آمریکا لابی می‌کند؟