آخرین اخبار
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
آمار جالب استقلال مقابل نفتی ها
بازدید:۴۹۷
صدآنلاین| استقلال در نبردهای رو در رو با تیم صنعت نفت آبادان، آمار جالبی را از خود بر جای گذاشته است.
کد خبر : ۱۴۱۵۵

استقلال این هفته به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود مسابقه‌ای که فوق‌العاده حساس است و نمی‌توان آن را به عنوان دیداری عادی نگاه کرد. در واقع هر سه دیدار باقی‌مانده استقلال سپاهان و پرسپولیس در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای برای آنها اهمیت حیاتی دارد و این مسئله می‌تواند نقشه بسیار مهمی در قهرمان شدن یا نشدن آنها ایفا کند. تعداد پیروزی‌های استقلال مقابل صنعت نفت کاملاً بیشتر است و از این بابت آبی‌ها دست بالا را در اختیار دارند اما آبادانی‌ها نیز برابر استقلال حریف کاملاً دست و پا بسته‌ای نبوده‌اند.

استقلال و صنعت نفت هر دو با توجه به شرایطی که در جدول دارند نیازمند کسب پیروزی در این دیدار هستند. بدون شک آبادانی‌ها هم با سیستمی کاملاً تهاجمی وارد زمین خواهند شد. آنها به خوبی می‌دانند برای پیروزی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی کار دشواری را پیش‌رو خواهند داشت. نفت آبادان آخرین بار مرداد سال ۹۵ توانست استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد. مسابقه‌ای که با پیروزی ۲-یک زردپوشان تمام شد. جالب است بدانید هدایت صنعت نفت در آن مسابقه برعهده نادر دست‌نشان مربی فقید کشورمان بود. مردی که بهار سال ۱۴۰۰ به خاطر بیماری کرونا از جمع ما پر کشید.

استقلال فصل گذشته بازی رفت را برابر صنعت نفت مساوی کرد و در بازی برگشت به پیروزی رسید. اتفاقی که در بیستمین دوره پیکارهای لیگ برتر هم به وقوع پیوسته بود. در این میان بد نیست اشاره کنیم نفت آبادان آخرین مرتبه شهریور سال ۹۶ توانست استقلال را در چارچوب پیکارهای لیگ برتر شکست بدهد. مسابقه با یک گل به نفع آبادانی‌ها در زمین خودشان تمام شد و علیرضا منصوریان پس از آن بازی به عنوان سرمربی استقلال به شدت از برخی مسئولان فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها
واهمه در ستاد پزشکیان/چرا ماشین دروغ‌پردازی علیه ستاد جلیلی سرعت گرفته است؟