آخرین اخبار
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹
بازدید:۳۸۹
پوستر «سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» با شعار «آینده خواندنی‌ست»، رونمایی شد.
کد خبر : ۱۳۹۵۴

 آیین رونمایی از پوستر سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امروز (سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲) با حضور محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و علی رمضانی؛ سخنگو و قائم‌مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.

 


«یاسر احمدوند» رئیس سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مراسم رونمایی از پوستر این رویداد مهم فرهنگی اظهار داشت: امیدواریم این دوره از نمایشگاه کتاب تهران با تمهیداتی که اندیشیده شده، نمایشگاهی موفق و پیش‌برنده فرهنگ در جمهوری اسلامی ایران باشد. از تلاش‌های وزیر محترم و نهادهای مختلفی که در آماده‌سازی و برگزاری این رویداد همکاری دارند، تشکر می‌کنم.

پوستر «سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» رونمایی شد

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به انتخاب شعار «آینده خواندنی‌ست» برای سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، درباره پوستر این رویداد، توضیح داد: طراحی پوستر طی یک فرایند منظم صورت گرفت و در نهایت از میان طرح‌های مختلف هنرمندان، این طرح برای پوستر نمایشگاه برگزیده شد.


سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ست» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

789
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها