آخرین اخبار
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
بازدید:۴۲۷
دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان‌های خلخال و کوثر گفت: ۱۲ باب مسجد در مناطق محروم و هدف بنیاد علوی در شهرستان‌های خلخال و کوثر مفروش شد.
کد خبر : ۱۲۷۹۷

 لیلا شعبان علیزاده عصر امروز در آیین تجهیز و مفروش کردن ۱۲ باب مسجد در شهرستان‌های خلخال و کوثر به همت بنیاد علوی اظهار کرد: با حمایت بنیاد علوی و به همت نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان‌های خلخال و کوثر، ۱۲ باب مسجد که نیاز به تامین فرش سجاده‌ای داشتند، مفروش شدند.

 

وی بیان کرد: برای مفروش شدن این مساجد بنیاد علوی، ۲ هزار و ۱۱۲ متر فرش سجاده‌ای تامین کرده است که ارزش آن بیش از ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

 

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان‌های خلخال و کوثر تصریح کرد: از این ۱۲ باب مسجد، ۹ باب در شهرستان خلخال و ۳ باب در شهرستان کوثر است که از مساجد مناطق محروم و هدف بنیاد علوی است.

شعبان علیزاده افزود: بنیاد علوی در برنامه پیشرفت منطقه‌ای خود توجه ویژه‌ای به مباحث فرهنگی و تربیتی دارد و مساجد به عنوان خواستگاه فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی مدنظر هستند.

 

وی گفت: در راستای ترویج فرهنگ فاخر عفاف و حجاب و تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان به مسئله حجاب، ۴۰۰ قواره چادر و مقنعه با محوریت برنامه‌های تربیتی برای دختران نوجوان و جوان توزیع شده است.

 

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان‌های خلخال و کوثر بیان کرد: در قالب کاروان های زیارتی تاکنون ۱۲۰ نفر به کربلای معلی و ۸۸ نفر به مشهد مقدس اعزام شدند و از برنامه زیارتی و فرهنگی در نظر گرفته شده استفاده کرده‌اند.

333433

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بهروزحسن زاده
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
من اهل روستای گلیجان از بخش فیروز اباد هیتم اکر بنیاد علوی محبت کنند مسجد روستای ما بعلت فرسوده بودن شیروانی سقف ان در موقعه نزولات اسمانی اب به داخل مسجد می ریزد توان خرید شیروانی برای ساکنین این روستا وجود ندارد شما را بخدا سری به مسجد این روستا بزنید متوجه میشوید بعلت ریزش اب از سقف فرشها دارند می پوسند
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها