۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
بازدید:۶۲۳
صدآنلاین |سرمربی محبوب هواداران استقلال نیم فصل دوم رویایی ای را پشت سر می گذارد.
کد خبر : ۱۲۳۴۳

هشدار به لیگ: ساپینتو اعصاب ندارد! (عکس)

به گزارش صدآنلاین ، تیم فوتبال استقلال عصر امروز دومین جلسه تمرینی خود برای آماده سازی جهت مسابقه با پرسپولیس را برگزار کرد. آبی های تهران که این روزها یکی از بهترین فرم های تاریخ خود در لیگ برتر را پشت سر می گذارند، امید زیادی به پیروزی در شهرآورد و زنده نگه داشتن شانس قهرمانی در لیگ بیست و دوم دارند.

تیم پرستاره و در عین حال یک دست استقلال که با نتایجی درخشان فاصله هشت امتیازی تا صدر جدول را به صفر رسانده، حالا زیر نظر ساپینتو به یک تیم بی رحم در لیگ تبدیل شده که نتایجش در هفته های اخیر، نوید یک دربی تماشایی را می دهد.

در این مسیر، نقش انکارناپذیر ساپینتو، سرمربی پرتغالی و محبوب هواداران استقلال بیش از هر عضو دیگری به چشم می آید. مردی که اتفاقات و نتایج اواسط فصل باعث شد بیشتر از قدرت فنی، تمرکز رسانه ها و کارشناسان روی حواشی او باشد اما هفته به هفته بهتر از قبل نشان داد که می تواند یک استقلال بی رحم و تماشاگرپسند را ساخته و راهی زمین کند.

البته که ساپینتو هنوز هم اعصاب ندارد اما این بار جنس بی‌حوصلگی او فرق کرده است. او که این روزها لقب شیرشاه را در فضای مجازی از هواداران استقلال دریافت کرده، دیگر اعصاب از دست دادن امتیاز را ندارد و در نیم فصل دوم نشان داده نه تنها مساوی را برنمی تابد، بلکه برتری با یک اختلاف یا زدن یک گل در مسابقات را هم تاب نمی آورد و تیمش میانگین گلزنی 2.45 گل در هر بازی را ثبت کرده تا میل به بردن از سرمربی به تیم هم سرایت کند.

عکسی که امروز در تمرین استقلال از او قاب گرفته شده به خوبی شمایل این روزهای ساپینتو را به تصویر کشیده است؛ عصبانی اما دوست‌داشتنی و موفق!

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها