آخرین اخبار
۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
دو مأمور قلابی با لباس ‌پلیس اقدام به اخاذی می کردند
بازدید:۲۶۳
صد آنلاین | معاون هماهنگ کننده پلیس استان البرز از دستگیری دو مأمور قلابی که در پوشش ‌پلیس اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کردند، خبر داد.
کد خبر : ۱۲۲۶۰۱

به گزارش صد آنلاین، معاون هماهنگ کننده پلیس استان البرز از دستگیری دو مأمور قلابی که در پوشش ‌پلیس اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کردند، خبر داد.

 

 

 

سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: طی گزارش‌های واصله از سوی مردم مبنی بر اخاذی مأموران در یکی از مناطق شهرستان کرج، رسیدگی به پرونده در دستورکار مأموران کلانتری ۱۶ حصارک قرار گرفت. معاون هماهنگ کننده پلیس استان البرز عنوان کرد: تحقیقات میدانی پلیس نشان می‌داد که سرنشینان یک دستگاه خودروی سمند سفید به عناوین مختلف خودروهای شهروندان را متوقف و خود را مأمور پلیس معرفی و از آنان اخاذی می‌کنند.

 

 

 

وی تصریح کرد: مأموران حین رصد و گشت زنی به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر دستور ایست را صادر کرده که سرنشینان خودرو بدون توجه به ایست پلیس به مسیر خود ادامه می‌دهند و اقدام به فرار می‌کنند که در ادامه با انجام اقدامات پلیسی خودرو متوقف شد. سرهنگ لطیفی با بیان اینکه این دو نفر مأمور قلابی با توجه به موقعیت جغرافیایی قصد فرار از صحنه را داشتند، افزود: در بررسی‌های انجام شده از متهمان، یک دستگاه بی‌سیم و یک دستگاه خودروی سمند و چهار دستگاه تلفن همراه سرقتی از آنها کشف شد. معاون هماهنگ کننده پلیس استان البرز با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت هستند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفتند. 

 

حادثه 24

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها