آخرین اخبار
۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
استادیوم میزبان پرسپولیس از الغرافه را بشناسید
بازدید:۳۴۳
صد آنلاین | ورزشگاه مورد نظر پرسپولیس برای دیدار مقابل الغرافه با استادیومی که تیم ملی و استقلال در آن بازی کردند متفاوت خواهد بود.
کد خبر : ۱۲۲۵۷۷

به گزارش صد آنلاین،  تیم ملی فوتبال ایران در فیفادی و تیم استقلال در چارچوب لیگ نخبگان با توجه به تاکید ای اف سی در کشور ثالث و در استادیوم راشد دبی از حریفان خود میزبانی کردند.


برهمین اساس پرسپولیس هم با توجه به این که باید بازی با الغرافه را در کشور ثالث برگزار کند، به دنبال آن است تا در کشور امارات و شهر دبی از این تیم قطری میزبانی کند. از این رو از چند روز قبل مکاتباتی بین باشگاه پرسپولیس با فدراسیون فوتبال امارات و همین طور مدیران چند ورزشگاه در شهر دبی انجام شده و رایزنی ها به شکل کامل برای انتخاب یک استادیوم در شهر دبی ضورت گرفته است.

باشگاه پرسپولیس قرار است طی روزهای آینده از بین دو ورزشگاه انتخاب نهایی خود را برای محل میزبانی از تیم الغرافه انتخاب و به ای اف سی به عنوان ورزشگاه خانگی خود برای هفته چهارم لیگ نخبگان معرفی کند.

طبق شنیده ها استادیوم راشد که از تیم ملی و تیم استقلال میزبانی کرد، موردنظر باشگاه پرسپولیس نیست و سرخ پوشان قرار است در استادیوم دیگری از حریف قطری خود میزبانی کنند.
 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها