آخرین اخبار
۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
غلامرضا تاجگردون: بنزین گران نمی‌شود!
بازدید:۱۰۰
صد آنلاین | غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران در یاسوج تأکید کرد که هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد.
کد خبر : ۱۲۲۰۴۲

به گزارش صد آنلاین،  او بیان کرد: «مجلس، کمیسیون تلفیق، دولت و رئیس‌جمهور همگی به دنبال افزایش قیمت بنزین نیستند و جامعه نیز در حال حاضر ظرفیت و آمادگی لازم برای این تغییر را ندارد.»

 

 

تاجگردون در ادامه گفت: «رئیس‌جمهور همواره واقعیت‌های اقتصادی جامعه را با شفافیت مطرح می‌کند، اما این به معنای تصویب افزایش قیمت در لایحه بودجه نیست. خود رئیس‌جمهور نیز مخالف هر گونه افزایش قیمت است، زیرا جامعه آمادگی آن را ندارد.»

 

 

هشدار به حاشیه‌سازان

وی به برخی افراد که درک دقیقی از شرایط جامعه ندارند و تخصص لازم را ندارند، توصیه کرد که به این موضوع دامن نزنند و مردم را بیش از این تحت فشار قرار ندهند. تاجگردون تصریح کرد که دولت و مجلس در کنار مردم خواهند بود و با تمام توان و ظرفیت‌های قانونی، بودجه‌ای را برای حمایت از معیشت و رفاه ملت بزرگ ایران تنظیم خواهند کرد.

 

 

او حاشیه‌سازان گرانی بنزین را افرادی دانست که به دنبال آزار مردم هستند و تأکید کرد: «این افراد که در حاکمیت و دولت جایگاهی ندارند، باید با هموطنان مهربان‌تر باشند.»

 

 

لزوم آرامش در جامعه

تاجگردون با اشاره به نیاز مردم به آرامش، ابراز کرد: «با روان مردم بازی نکنید.» او همچنین یادآور شد که کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۴ به تازگی کار خود را آغاز کرده و در این کمیسیون، تصمیم‌گیری‌ها با در نظر گرفتن واقعیت‌های جامعه و مشکلات معیشتی مردم انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها