۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
بازدید:۵۸۵
صد آنلاین | محسن خلیلی می‌گوید مبلغ قرارداد سهیل صحرایی در آکادمی پرسپولیس کمتر از صد میلیون تومان بوده است.
کد خبر : ۱۲۱۸۲۳

رقم باورنکردنی قرارداد پدیده پرسپولیس لو رفت / حتی فکرش را هم نمی کنی !

به گزارش صد آنلاین، حضور سهیل صحرایی در بازی برابر السد در لیگ قهرمانان آسیا توجهات بسیاری را به خود جلب کرد؛ بازیکنی که در آکادمی پرسپولیس رشد پیدا کرده و به تیم بزرگسالان راه یافته است. محسن خلیلی، مدیر آکادمی پرسپولیس، که امروز در برنامه صبحانه ایرانی حاضر شده بود، دقایقی در خصوص این بازیکن صحبت کرد.


خلیلی درباره مبلغ قرارداد سهیل صحرایی گفت: الان قراردادش بزرگسالان شده و نمی‌دانم، اما زمانی که پیش ما بود، قراردادش زیر صد میلیون تومان بود. او در تیم امید ما بود و بازیکن خیلی خوبی است. جالب اینکه هافبک وسط است. بازی‌سازی و اعتمادبه‌نفسی که داشت، به خاطر این بود که هافبک دفاعی بود.

او با اشاره به عملکرد این بازیکن گفت: زمانی که بازیکنان آکادمی در تیم بزرگسالان بازی می‌کنند، خیلی نسبت به بازیکنانی که از بیرون اضافه می‌شوند، راحت‌تر هستند، چون در تمرینات پرسپولیس بوده‌اند، در کنار بازیکنان تمرین کردند. ما به صورت متناوب بازیکنان را بالا می‌فرستیم و بازی می‌کنند.

خلیلی در پاسخ به اینکه آیا گاریدو در این زمینه با آکادمی همکاری دارد، عنوان کرد: این‌ همکاری وجود دارد اما مقداری سخت‌تر شده، چون آکادمی در چند سال اخیر نفرات زیادی را با هماهنگی باشگاه به تیم بزرگسالان دادیم و مقداری شلوغ بوده است. الان دوباره این‌ محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها باعث می‌شود سراغ آکادمی بیایند. بیشتر نیم فصل دوم از آکادمی بازیکن می‌گیرند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها