آخرین اخبار
۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
بازدید:۲۷۱
حجت الاسلام «رضوی مهر» با اشاره به اینکه حاج «قاسم سلیمانی»، هرگز از ما جدا نیست، او راهی است که منتهی به ظهور است، تصریح کرد:  مسیر این شهید مجاهد که امروز مقاومت، یکپارچه، ایستادگی  و جنگیدن را علیه  استکبار و صهیونیسم و مرتجعان منطقه آموخته است، ادامه دارد.
کد خبر : ۱۲۱۶۲۹

مسیر حاج «قاسم سلیمانی»، امروز مقاومت و جنگیدن علیه استکبار را آموخته است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین «سیدجلال رضوی مهر» ریاست مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در مراسم راهیان مکتب حاج قاسم که در گلزار شهدای کرمان برگزار شد، اظهار داشت: ما امروز توفیق زیارت مضجع نورانی مالک اشتر، تربیت یافته مکتب جهادی حضرت روح الله و امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) نصیبمان شد. فردی که امروز از دورترین نقطه کشور و از دور افتاده‌ترین روستای محروم  تا مرکز ایران نامش، چون خورشیدی در آسمان اندیشه ایرانیان می‌درخشد.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی، هرگز از ما جدا نیست، او راهی است که منتهی به ظهور است، تصریح کرد:  مسیر این شهید مجاهد که امروز مقاومت، یکپارچه، ایستادگی  و جنگیدن را علیه  استکبار و صهیونیسم و مرتجعان منطقه آموخته است، ادامه دارد.

ریاست مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تصریح کرد: حاج قاسم، شاگرد برجسته امامین است که خود را سرباز این نظام و انقلاب می داند و با شخصیت‌های معنوی مثل شهید یزدانی است. 

وی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، شخصیتی است که حضرت آقا او را سردار بزرگ و پر افتخار اسلام لقب می‌دهد، او را در آغوش ارواح طیبه شهدا توصیف می‌کند و او را  شهید چهره بین الملل مقاومت می‌نامد.

 این مقام مسئول افزود:  بمب اتمی که امروز در ملت‌های گوناگون است عقیده ای است که با فطرت‌ها و فکر‌ها عجین شده است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) یک انقلاب عظیم فکری ایجاد کرد و حضرت آقا قریب به ۴۰ ساله این کشتی را هدایت کرد و از صخره‌ها و بحران‌ها عبور داد و قطعا امت اسلامی بر اسرائیل غالب خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی مهر گفت: اگر می‌بینید جیرجیرکان و خفاشانی در گوشه و کنار در خصوص حوزه سخنی می‌گویند این سخن حوزه  نیست، سخن حوزه در قلب حوزه در مجمع نمایندگان از صدای بلند و رسای نمایندگانی که مورد اعتماد و اطمینان طلاب و فضلا و بزرگان روحانیت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد:  قطعا و تحقیقا جلسات تبیین، تحلیل و سلسله جلساتی که مستمرا برگزار می‌شود، می‌تواند زمینه ساز آن عملیات بزرگ نه صرفا برای حوزه علمیه قم، بلکه برای همه حوزه‌های جهان اسلام شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها