آخرین اخبار
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷
باخت سرنوشت‌ساز پرسپولیس در برابر السد با غیبت بونجاح و حضور امید ابراهیمی
بازدید:۳۱۴
صد آنلاین | بازی پرسپولیس و السد در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا با حضور تماشاگران ویژه و ستاره‌های سابق فوتبال همراه است.
کد خبر : ۱۲۱۱۵۵

به گزارش صد آنلاین،در هفته سوم مسابقات لیگ نخبگان آسیا، دو تیم بزرگ پرسپولیس ایران و السد قطر به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی در شرایطی برگزار شد که تا دقیقه ۶۵، شاگردان سانچز با نتیجه یک بر صفر پیش بودند. اما آنچه این دیدار را بیشتر جذاب می‌کند، حضور تماشاگران خاص و چهره‌های معروف فوتبال در ورزشگاه جاسم بن حمد است.

 

 

ستاره‌های سابق و تماشاگران ویژه

بغداد بونجاح، مهاجم الجزایری سابق السد، به همراه یوسف عطال و پدرو میگل، دو بازیکن مصدوم السد، در این بازی حضور داشتند و به نظاره‌گری این نبرد بزرگ پرداختند. همچنین، امید ابراهیمی، لژیونر فوتبال ایران که در تیم الشمال بازی می‌کند، با حضور در ورزشگاه جاسم بن حمد، به حمایت از هم‌تیمی‌های قدیمی‌اش آمده بود و تصویری از خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد.

 

 

عبدالکریم حسن، بازیکن سابق دو تیم پرسپولیس و السد، نیز در ورزشگاه حضور داشت. او که اکنون در تیم الوکره در لیگ ستارگان قطر بازی می‌کند، در گذشته 190 مسابقه با پیراهن السد به میدان رفته و به خوبی می‌داند که چه لحظاتی در انتظار تماشاگران این بازی است. حسن به تازگی به پرسپولیس پیوسته و در این دیدار، احساسات خود را نسبت به دو تیم نشان داد.

 

 

بازی پرسپولیس و السد نه تنها یک مسابقه فوتبال است، بلکه فرصتی برای جمع شدن ستاره‌های قدیمی و جدید فوتبال آسیا در یک مکان واحد را فراهم می‌کند. این دیدار با هیجان، تماشاگران را به وجد می‌آورد و امید به پیروزی برای هر دو تیم را در دل هواداران زنده نگه می‌دارد. آیا پرسپولیس می‌تواند بر غیبت‌های خود غلبه کند و به پیروزی برسد؟ این سوالی است که با نزدیک شدن به پایان بازی، به شدت در ذهن هواداران می‌چرخد.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها