آخرین اخبار
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
آماده باش به ستاره پرسپولیس برای مهار اکرم عفیف
بازدید:۱۵۹
صد آنلاین | فرشاد فرجی در بازی امروز به عنوان یار مستقیم اکرم عفیف کار سختی برای مهار این بازیکن ملی پوش خواهد داشت.
کد خبر : ۱۲۱۰۶۵

به گزارش صد آنلاین، بی تردید بزرگترین نگرانی پرسپولیسی ها در بازی امروز مهار خط حمله السد و در راس آن ها ستاره ای با نام اکرم عفیف است. بازیکن ۲۷ ساله ای که تا همین جای کار و در ۱۳ بازی که با پیراهن السد در تورنومنت های مختلف انجام داده ۵ بار گلزنی کرده و ۸ پلس گل برای هم تیمی هایش فراهم آورده تا بی تردید ستاره بی چون چرای این تیم قطری محسوب شود.


فراموش نکنیم که عفیف که حساسیت زیادی به تقابل با تیم های ایرانی داشته و استاد به راه انداختن جنگ های غیرفنی و حاشیه ای است در هر دو بازی که برای السد مقابل العین و استقلال در لیگ نخبگان بازی کرده گلزنی کرده و روی هر ۴ گل تیمش در این رقابت ها تاثیر مستقیم داشته است. تمام این مسائل دست به دست هم می دهد تا گاریدو به خوبی بداند برای پیروزی بر السد فقط و فقط یک راه دارد و آن مهار بازیکنی با توانایی اکرم عفیف است.

در چنین شرایطی ایوب العملود نیز به عنوان بازیکن مقابل اکرم عفیف که در دفاع راست تقابل اصلی را با این بازیکن دارد مصدوم شده تا گاریدو تصمیم بگیرد از فرشاد فرجی در این منطقه از زمین بهره ببرد. فرجی اگرچه در هجوم نمی تواند توقعات را مثل ایوب برآورده کند اما در دفاع قطعا توانایی های زیادی داشته و احتمالا در بازی امروز نیز گاریدو از او نفوذ کمتری می خواهد تا تمام تمرکزش را روی مهار اکرم عفیف بگذارد.

از این رو باید منتظر بود و دید فرشاد فرجی با مهار اکرم عفیف می تواند یک روز ماندگار و فراموش نشدنی را برای خود رقم بزند یا شرایط به گونه دیگری رقم خواهد خورد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها