آخرین اخبار
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
این ستاره پرسپولیس را در نیم فصل جدا شده بدانید
بازدید:۲۶۳
صد آنلاین | به نظر می‌رسد در نیم فصل سعید صادقی از پرسپولیس جدا خواهد شد.
کد خبر : ۱۲۱۰۵۷

به گزارش صد آنلاین، سعید صادقی در اقدامی غیرحرفه‌ای وقتی دید جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی دوستانه ندارد، به نشانه اعتراض اقدام به تعویض لباس کرد و راهی رختکن شد تا خشم گاریدو برانگیخته شود. سرمربی اسپانیایی بارها به شاگردانش هشدار داد که فقط او در خصوص اینکه چه کسی بازی کند و چه کسی نیمکت نشین باشد، تصمیم می‌گیرد و هیچ بازیکنی حق اعتراض ندارد.


با این حال صادقی برای دومین بار دست به یک کار غیرحرفه ای زد و اعتراضش را نشان داد تا از چشم گاریدو بیفتد. گاریدو در اولین اقدام نام صادقی را از لیست مسافران قطر خط زد و این بازیکن با وجود آماده بودن در تهران ماند. صادقی بعد از اینکه در بازی اول فیکس بود و تک گل تیمش را به ثمر رساند، در بازی دوم به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت و موفق شد پاس گل بدهد.

با این حال بازگشت اورونوف و همچنین آمادگی احمدزاده و امیری باعث شد تا این بازیکن فرصت کمتری برای بازی کردن پیدا کند. صادقی کار سختی برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس دارد و با توجه به شرایط فعلی احتمال جدایی او در نیم فصل بسیار زیاد است. پرسپولیس در نیم فصل به دنبال جذب وینگر خواهد بود و همین موضوع صادقی را بیشتر از قبل به در خروج باشگاه نزدیک خواهد کرد. 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها