آخرین اخبار
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۰
قتل مرموز اینفلوئنسر معروف با ماجرای ساعت تقلبی فاش شد
بازدید:۵۳۵
صد آنلاین | یک ساعت تقلبی، قاتل اینفلوئنسر مشهور چینی را در هنگ‌کنگ به دام انداخت.
کد خبر : ۱۲۰۹۲۸

به گزارش صد آنلاین،ماجرای ناپدید شدن یک اینفلوئنسر معروف چینی به نام یان رومین در تایلند، سرانجام با دستگیری قاتل او به شکلی غیرمنتظره به سرانجام رسید. اینفلوئنسر ۳۸ ساله، که در فضای مجازی چین محبوبیت بسیاری داشت، پس از سفر به تایلند ناپدید شد و تحقیقات گسترده‌ای برای یافتن او آغاز شد. پلیس در جستجوی ردپایی از یان، به یک مرد به نام چینگیان مشکوک شد که آخرین بار با او دیده شده بود. با این حال، تمام تلاش‌ها برای دستگیری چینگیان به بن‌بست رسید تا اینکه یک ساعت تقلبی، همه چیز را تغییر داد و راز جنایت را فاش کرد!

 


قتل در تایلند و آغاز تحقیقات

ماجرا زمانی که پلیس چین گزارشی از ناپدید شدن یان رومین، اینفلوئنسر معروف شبکه‌های اجتماعی دریافت کرد آغاز شد. یکی از دوستان نزدیک یان با پلیس تماس گرفت و گفت که چند روز قبل این زن به او گفته که قصد دارد به سفری کوتاه به تایلند برود. اما اکنون دو هفته از آخرین تماس او گذشته بود و هیچ خبری از او در دست نبود.

 


با توجه به شهرت یان در فضای مجازی و حساسیت موضوع، پلیس چین با همکاری مقامات تایلندی تحقیقات خود را برای پیدا کردن او آغاز کرد. اولین سرنخ‌های مهم زمانی به دست آمد که پلیس دریافت یان قبل از ناپدید شدن با مردی به نام چینگیان ۳۴ ساله دیده شده بود. آنها سوار بر یک خودروی هوندای سفید اجاره‌ای در بانکوک دیده شدند و همین موضوع چینگیان را به مظنون اصلی پرونده تبدیل کرد.

 


کشف چمدان سوخته و جسد متلاشی شده

پلیس تایلند با استفاده از سیستم جی‌پی‌اس خودروی اجاره‌ای، ردیابی این وسیله را آغاز کرد. بررسی‌های انجام‌شده نشان داد که خودروی مذکور در یک مزرعه پرورش ماهی متروکه در حدود ۵۰ کیلومتری شرق بانکوک توقف کرده است. این مزرعه متروکه، آخرین محلی بود که نشانه‌ای از حضور یان رومین در آن پیدا شد.

 


جستجوها در این منطقه سرانجام به کشف یک چمدان سوخته منجر شد. در کنار این چمدان، بقایای جسد انسانی پیدا شد که به دلیل شدت سوختگی و وضعیت متلاشی شدن، قابل شناسایی نبود. جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و نتایج آزمایش دی‌ان‌ای تأیید کرد که بقایای جسد متعلق به یان رومین، اینفلوئنسر معروف چینی است.

 


ردیابی قاتل و تعقیب بین‌المللی

با کشف جسد، تحقیقات برای دستگیری چینگیان شدت گرفت. او آخرین فردی بود که همراه با مقتول دیده شده بود و تمام شواهد به سمت او اشاره داشت. پلیس تایلند حکم بازداشت بین‌المللی این مرد را صادر کرد و تحقیقات گسترده‌ای برای یافتن او در جریان بود. با این حال، هیچ ردی از چینگیان پیدا نشد و تلاش‌ها برای دستگیری او با شکست مواجه شد.

 


اتفاق عجیب و افشای راز قتل

پس از ماه‌ها ناکامی در دستگیری قاتل، اتفاق عجیبی در هنگ‌کنگ رخ داد که به طور غیرمنتظره‌ای منجر به دستگیری چینگیان شد. این مرد که در ماکائو حضور داشت، به یک مغازه برای فروش یک ساعت لوکس رفته بود تا در ازای آن پولی دریافت کند. اما صاحب مغازه، پس از بررسی ساعت متوجه شد که این ساعت تقلبی است. او با هوشیاری پلیس را در جریان قرار داد و مأموران به سرعت به محل رسیدند.

 


مأموران چینگیان را به اتهام تقلب دستگیر کردند و پس از انتقال او به اداره پلیس، معلوم شد که وی همان مردی است که به اتهام قتل یان رومین تحت تعقیب اینترپل است. به این ترتیب قاتل اینفلوئنسر معروف چینی، به‌طور اتفاقی در جریان تلاش برای کلاهبرداری با یک ساعت تقلبی، به دام افتاد.

 


نتیجه دستگیری و محاکمه قاتل

پس از دستگیری، چینگیان به مقامات چین تحویل داده شد و قرار است به زودی در دادگاه محاکمه شود. این ماجرای تکان‌دهنده، نشان می‌دهد که چگونه یک اقدام ساده برای فروش یک ساعت تقلبی، به افشای راز یک جنایت وحشتناک منجر شد و قاتل اینفلوئنسر معروف چین به دام افتاد.

 


تحقیقات درباره جزئیات بیشتر این پرونده همچنان ادامه دارد و دادگاه چینگیان در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها