آخرین اخبار
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷
امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی از تمرینات فشرده خبر داد
بازدید:۳۴
صد آنلاین | امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس، در آستانه بازی با السد، بر عزم تیم برای کسب قهرمانی آسیا تأکید کرد.
کد خبر : ۱۲۰۸۹۱

به گزارش صد آنلاین،امید عالیشاه، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، در آستانه دیدار حساس با تیم السد در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد و ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد. عالیشاه که به تازگی از دوران مصدومیت خود خارج شده، با انگیزه و انرژی تازه آماده حضور در این بازی سرنوشت‌ساز است.

 


تقدیر از هواداران

عالیشاه در ابتدای صحبت‌هایش از هواداران پرسپولیس تشکر کرد و گفت: "قبل از هر چیزی می‌خواهم از هواداران تشکر کنم که یار دوازدهم و همراه همیشگی ما هستند و ما این موضوع را فراتر از مرزها هم حس می‌کنیم." این نشان‌دهنده اهمیت بالای حمایت هواداران برای تیم و بازیکنان است.

 


تقابل با السد

وی درباره دیدار با السد تأکید کرد: "ما با تمام توان وارد زمین می‌شویم. با تمام احترامی که برای تیم السد قائلم، با شجاعت، اتحاد و روحیه‌ای که از اصالت پرسپولیس به ارث برده‌ایم برای سه امتیاز می‌جنگیم." این اظهارات نشان از عزم و اراده قوی تیم برای موفقیت دارد.

 


شانس قهرمانی در آسیا

عالیشاه در ادامه گفت: "قطعا ما در خواب گذشته نخواهیم ماند. این فوتبال است و باید هر روز تلاش کنیم تا به آن جایگاه برسیم." او به نیروی تازه‌ای که از کادر فنی و بازیکنان به تیم اضافه شده اشاره کرد و افزود: "اصالت پرسپولیس و جنگندگی این تیم ما را به مسیر روبروی‌مان سوق می‌دهد. یاد گرفته‌ایم همیشه بجنگیم." این حرف‌ها بیانگر روحیه جنگنده تیم پرسپولیس است.

 


کاپیتان پرسپولیس درباره وضعیت تیم نیز توضیح داد: "ما نمی‌خواهیم درباره بازی‌های گذشته صحبت کنیم، اما در سه روز گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم و فشار مضاعفی روی بدن‌مان گذاشته بودیم تا بتوانیم شرایط آرمانی را برای فردا داشته باشیم."

 


تعهد به هواداران

در پایان، عالیشاه به هواداران وعده داد: "تنها قولی که می‌توانم به هواداران بدهم این است که با تمام توان بازی خواهیم کرد." این نشان‌دهنده تعهد و انگیزه بالای بازیکنان برای جلب رضایت هواداران است.

 


امید عالیشاه و تیم پرسپولیس با روحیه‌ای قوی و اعتماد به نفس بالا آماده رقابت در آسیا هستند. باید دید آیا این عزم و اراده می‌تواند به موفقیت‌های بزرگ و قهرمانی آسیا منجر شود.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها