۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲
قتل با چسب و خفگی در مشهد؛ پای یک زن در ماجرا با پیام های مشکوک
بازدید:۱۸۸
صد آنلاین | قتل مردی که با چسب دست‌بسته و خفه‌شده بود، چه رازی را در گوشی خود پنهان داشت؟در خبر بخوانید.
کد خبر : ۱۲۰۲۷۹

به گزارش صد آنلاین،کشف جسد رها شده یک مرد ۴۰ ساله در حاشیه خیابان مشهد، پلیس را در برابر معمایی مرموز قرار داد که هر لحظه ابعاد جدیدتری به خود می‌گرفت. مردی که با آثار چسب روی دستان و خفگی در گردن پیدا شد، بعد از چند ساعت به عنوان همسر زنی جوان شناخته شد که به کلانتری مراجعه کرده و ادعای گم‌شدن شوهرش را مطرح کرده بود. اما ماجرا وقتی پیچیده‌تر شد که پیامک‌های پاک‌شده از گوشی آن‌ها سرنخ‌های جدیدی را آشکار کرد.

 


این حادثه حوالی ساعت ۱۰ شب یکشنبه و پس از تماس یکی از شهروندان با پلیس ۱۱۰ رخ داد. او جسد مردی را در خیابان شهید محمدزاده ۱۹ مشهد پیدا کرد و بلافاصله نیروهای انتظامی به همراه سرگرد احسان سبکبار به محل اعزام شدند. در همان بررسی‌های اولیه، سرگرد سبکبار با تجربه بالای خود، این حادثه را به‌عنوان یک جنایت ثبت کرد و دستور داد تا مراتب به قاضی ویژه قتل اطلاع داده شود.

 


طولی نکشید که خودروی قاضی دکتر صادق صفری در محل کشف جسد توقف کرد و تحقیقات قضایی آغاز شد. جسد، متعلق به مردی ۴۰ ساله بود که بدون هیچ مدرک شناسایی رها شده بود. بر روی دستانش آثار چسب‌های پهن دیده می‌شد و کفش‌هایش ناپدید شده بودند. نظریه اولیه پزشکی قانونی نشان داد که مرد بر اثر خفگی جان خود را از دست داده است. همین شواهد باعث شد که موضوع به سرعت در دستور کار قاضی و تیم پلیس آگاهی قرار گیرد.

 


همسر مقتول و ادعای گم‌شدن

درحالی که تحقیقات در محل ادامه داشت، زنی به همراه خواهر و شوهرخواهرش وارد کلانتری شفا شد و ادعا کرد که همسرش از چند ساعت قبل ناپدید شده است. با مقایسه مشخصات مرد گمشده با جسد پیدا شده، پلیس به سرعت به نتیجه رسید که جسد مربوط به شوهر این زن جوان است. این اتفاق، ظن پلیس را بیشتر کرد و زوایای پنهانی از این جنایت را آشکار کرد.

 


نقش پیامک‌های پاک‌شده

آنچه که باعث شد پلیس به جنبه‌های بیشتری از این ماجرا شک کند، پیامک‌های پاک‌شده‌ای بود که در گوشی موبایل مقتول و همسرش پیدا شد. پیامک‌هایی که گویی رازهایی از یک رابطه یا اتفاق مخفی را در خود نهفته داشتند و برای پاک‌کردن رد پای خود، حذف شده بودند. اما این پیامک‌ها تنها سرنخ‌های موجود نبودند. آثار چسب روی دست‌های مقتول و نبود کفش‌هایش، سوالات بیشتری را مطرح می‌کرد.

 


در ادامه، با دستور قاضی ویژه قتل عمد، تحقیقات تخصصی به افسران زبده پلیس آگاهی سپرده شد تا همه جوانب این پرونده مورد بررسی دقیق قرار گیرد. درحالی که پیامک‌های پاک‌شده، گم‌شدن همسر و نشانه‌های خفگی همگی معمایی پیچیده را تشکیل می‌دادند، قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به دنبال رمزگشایی از این ماجرای مرموز بود.

 


تحقیقات ادامه دارد

در حال حاضر، پلیس آگاهی با تمرکز بر روی سرنخ‌های موجود، از جمله پیامک‌های حذف‌شده و احتمالات مربوط به دخالت همسر مقتول، سعی دارد تا به راز این جنایت پی ببرد. هنوز مشخص نیست که چه کسانی در این ماجرا دست داشته‌اند و آیا پای افراد دیگری هم در میان است یا خیر، اما به‌نظر می‌رسد این جنایت با دلایل و انگیزه‌های پنهانی صورت گرفته باشد که هنوز به طور کامل روشن نشده‌اند.

 


به گفته پلیس، معاینات دقیق‌تر روی جسد، تحقیقات بر روی مسیرهای احتمالی حرکت مقتول قبل از قتل، و همچنین گفتگو با افرادی که با مقتول و همسرش در تماس بوده‌اند، می‌تواند به فاش‌شدن انگیزه اصلی قتل کمک کند. پلیس همچنان به بررسی دقیق‌تر جزئیات این پرونده مشغول است تا حقیقت این جنایت هولناک را آشکار کند.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها