آخرین اخبار
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
رمز موفقیت در دربی برای استقلال و پرسپولیس مشخص شد
بازدید:۵۳۶
صدآنلاین| کوروش لرستانی گفت: هر تیمی که آرامش بیشتری داشته باشد، برنده دربی سرخابی ها می‌شود.
کد خبر : ۱۲۰۲۲

کوروش لرستانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی سرخابی‌ها اظهار کرد: طبق بازی‌هایی که من از تیم‌ها دیدم، در دربی، با توجه به نظر من که فوتبال استقلال را بهتر می‌بینم، آبی‌ها فرصت خوبی برای موفق شدن دارند. البته نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد و بستگی دارد که در آن روز ۲ تیم چه شرایط روحی و فیزیکی‌ای داشته باشند. هر تیمی که آرامش بیشتری داشته باشد، برنده می‌شود. ۲ تیم به نحوی بازی می‌کنند که تفاوت زیادی را شاهد نیستیم.

لرستانی درباره اینکه آیا دربی جذابی می‌بینیم یا خیر، تصریح کرد: مطمئنا فوتبال خوبی خواهیم دید. چون سه تیم از شانس تقریبا برابری برای قهرمانی برخوردار هستند، من این بازی را دارای برنده می‌بینم، چون مساوی به درد هیچ یک از ۲  تیم نمی‌خورد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در طول فصل بیان کرد: به نظرم عملکرد پرسپولیس خوب بوده است، به خصوص در زمانی که لوکادیا را داشتیم. او که رفت، پرسپولیس زمین خورد، اما توانست به خوبی به لیگ بازگردد. پرسپولیس این روز‌ها نبود سرزن حرفه‌ای را در خود حس می‌کند که بازی هوایی را اداره کند. سرخ‌ها روی زمین خوب کار می‌کنند، اما در بازی هوایی دچار مشکل هستند.

لرستانی در پایان درباره پیش بینی اش از قهرمان  لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: برنده دربی تعیین کننده قهرمان است. هر نتیجه‌ای جز پیروزی یکی از ۲ تیم، فقط برای سپاهان خوب است. سپاهان هم تیم خوب و هماهنگی است که بازی‌های خوبی را هم ارائه می‌کند و طبق شنیده‌هایم، چون بازی‌های رو در رو مهم است، طلایی‌پوشان با توجه به پیروزی برابر هر ۲ تیم پایتخت نشین، شانس خیلی بیشتری برای قهرمانی دارند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها