۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
استخدام سارق برای انتقام گیری از تاجر ثروتمند در شمال تهران
بازدید:۱۹۴
صد آنلاین | معمای سرقت 2هزار سکه طلا از خانه تاجری ثروتمند در تهران، با تیزهوشی زن سالمند ساکن یکی از شهرهای شمال‌غرب کشور فاش شد.
کد خبر : ۱۱۹۹۸۸

به گزارش صد آنلاین، معمای سرقت 2هزار سکه طلا از خانه تاجری ثروتمند در تهران، با تیزهوشی زن سالمند ساکن یکی از شهرهای شمال‌غرب کشور فاش شد. بیستم شهریور امسال، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در جریان سرقت بزرگ از خانه تاجری ثروتمند قرار گرفتند.

 

 

 

بررسی‌ها نشان می‌داد زمانی که مرد تاجر و خانواده‌اش در سفر اروپا بوده‌اند، سارقان وارد آپارتمان لوکس آنها در شمال تهران شده و گاوصندوق را که 2هزار سکه تمام بهارآزادی، 10هزار دلار و 10میلیون تومان پول نقد داخلش بوده، خالی کرده‌اند. به دستور مصطفی تقی‌زاده، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت تهران تیمی از کارآگاهان برای شناسایی دزدان وارد عمل شدند. بررسی‌ دوربین‌های مداربسته نشان می‌داد که 4مرد درحالی‌که صورت‌شان را با ماسک پوشانده بودند و کلاه به سر داشتند، زمانی که نگهبان برج مسکونی برای لحظاتی به دستشویی رفته بود، وارد برج شده‌ و خود را به آپارتمان مرد تاجر رسانده و با تخریب قفل وارد آن شده بودند. آنها 3 شبانه‌روز در این خانه حضور داشتند و در نهایت با خالی کردن محتویات گاوصندوق، از آنجا خارج شده بودند. درحالی‌که سرنخی از دزدان نبود، چند شب قبل، زنی سالمند ساکن یکی از شهرهای شمال‌غرب کشور با پلیس تماس گرفت و گفت: در همسایگی ما مجرم سابقه‌داری به نام فرامرز زندگی می‌کند.

 

 

 

 

لحظاتی قبل دیدم که او در حال کندن باغچه خانه است. بعد هم چند نایلون را داخل باغچه دفن کرد و حدس می‌زنم او فردی را به قتل رسانده و جسدش را دفن کرده است.ماموران شبانه راهی خانه فرامرز شدند و با کندن باغچه، کیسه‌ای پیدا کردند که داخل آن پر بود از سکه و دلار. به این ترتیب مرد جوان دستگیر و معلوم شد که او یکی از سارقان خانه تاجر ثروتمند در تهران است. فرامرز گفت: چند وقت قبل یکی از دوستانم سراغم آمد و گفت که شخصی به نام مهران به‌دنبال یک سارق حرفه‌ای می‌گردد. وقتی شنیدم سوژه سرقت خانه تاجری است که بیشتر از هزار سکه طلا دارد، قبول کردم. با مهران قرار گذاشتم و فهمیدم که او مدت‌ها برای مرد تاجر(مالباخته) کار می‌کرده اما در نهایت اخراج شده و حالا نقشه سرقت از خانه او را کشیده است. چند شب بعد، با همدستی مهران و 2 نفر دیگر، با نقشه‌ای که کشیده بودیم راهی خانه مرد تاجر شدیم.

 

 

 

 

اما چون گاوصندوقش بزرگ بود 3شب آنجا ماندیم و روی گاوصندوق کار کردیم تا درش باز شد. بعد از سرقت، همه سکه‌ها را برداشتیم و از خانه خارج شدیم اما چون وسوسه شده بودم، همدستانم را قال گذاشتم و فرار کردم تا اینکه هنگام مخفی کردن سکه‌ها در باغچه خانه، پیرزن همسایه متوجه شد و لو رفتم. با اطلاعاتی که این سارق حرفه‌ای در اختیار تیم تحقیق قرار داد، 2 همدستش و مهران که طراح نقشه سرقت بود دستگیر شدند. مهران در بازجویی‌ها گفت: سال‌ها بود که برای مرد تاجر کار می‌کردم اما او به‌خاطر یک موضوع پیش پا افتاده اخراجم کرد. من هم از او کینه داشتم و وقتی فهمیدم به سفر اروپا رفته، نقشه سرقت را کشیدم. پس از آن 3سارق استخدام کردم. به خانه مرد تاجر رفتیم و از گاوصندوقش سرقت کردیم اما یکی از همدستانم به ما رکب زد و همه سکه‌ها و دلارها را با خودش برد تا اینکه دستگیر شد و ما هم لو رفتیم. تحقیقات تکمیلی از متهمان ادامه دارد.

حادثه 24

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر