آخرین اخبار
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۲
بازدید:۴۱۰
انبارلویی گفت: یکسال از عملیات طوفان‌الاقصی می‌گذرد و رژیم اشغالگر قدس یک امتیاز هم به دست نیاورده و هیچ توفیقی در هیچ زمینه‌ای نداشته است.
کد خبر : ۱۱۹۹۰۵

کاظم انبارلویی فعال سیاسی اصولگرا در ارتباط با سفر‌های روز‌های اخیر مسئولان کشورمان به کشور‌های منطقه اظهار کرد:‌ این هفته شاهد تحرک وسیع دیپلماسی از سوی دولت و مجلس در منطقه بودیم و مجموعه این تحرک نوعی قدرت نمایی دیپلماسی خارجی ایران را بازتاب داد.  

وی ادامه داد: حضور آقای قالیباف در مناطق بمباران شده ضاحیه انصافا یک قدرت نمایی و شجاعت بی نظیر را نشان می‌دهد. این که ایران آماده هر گونه واکنش و حتی کنش سیاسی و نظامی برای توقف جنگ در منطقه است.

وی افزود: سفر وزیر امرو خارجه هم به لبنان، سوریه، عراق و سایر کشور‌های منطقه نیز در این روز‌ها حکایت از رایزنی برای رسیدگی به تحولات منطقه است و می‌توان گفت در شرایط فعلی رژیم اشغالگر قدس در بنبست دیپلماسی  جدی گیر کرده است.  

این فعال سیاسی تاکید کرد: از طرفی در سازمان ملل نتانیاهو با مخالفت شدید نمایندگی‌های کشور‌های مختلف در سازمان ملل رو به رو شده است. نباید یادمان برود در نطق نتانیاهو  خیلی از کشور‌ها سالن سخنرانی را ترک کردند و برخی او را مسخره کردند. صهیونیست‌ها در بدترین وضعیت دیپلماسی در جهان هستند، در حالی که در معتبر‌ترین دانشکده‌های اروپا و آمریکا دانشجویان علیه ستم، تجاوز و نسل کشی اشغالگران صهیونیستی اعتراض کردند و اکنون نیز همچنان اعتراض خود را نشان می‌دهند.

وی گفت: یکسال از عملیات طوفان‌الاقصی می‌گذرد و رژیم اشغالگر قدس یک امتیاز هم به دست نیاورده است. آنها هر ماه می‌گفتند که موشک‌های حماس را متوقف خواهند کرد و حماس را در غزه نابود می‌کنند و اسرا را آزاد می‌کنند، اما هیچ توفیقی در این زمینه نتوانسته‌اند به دست بیاورند و همین موضوع نیز برایشان بسیار سنگین است.

انبارلویی افزود: صهیونیست‌ها مجبور شدند که جبهه جدیدی را در لبنان باز کنند و آن جا هم توفیقی نداشتند. در این روز‌ها یمنی‌ها علمیات ویژه‌ای برای اسرائیلی‌ها و توقف کشتی‌ها نیرو‌های ویژه آنها تدارک دیده‌اند که همه آنها را نابود کردند. رژیم اشغالگر قدس مدام تلفات می‌دهد و کوچکترین پیروزی در این جنگ یکساله به دست نیاورده‌اند  و در این بین  آمریکا هم تا انتخابات ۱۵ آبان ناظر تحولات منطقه خواهد بود.

وی در انتها گفت:‌ آن چه که از سوی ایران دیده می‌شود ۲ کلمه بیشتر نیست. یک آمادگی برای توقف جنگ و دوم آمادگی برای مقابله با جنگ افروزان در منطقه و هر شرایطی که به وجود آید. حضور آقای قالیباف و عراقچی در کانون خطر در لبنان حکایت از چنین تصویری از تلاش‌های دیپلماسی ایران دارد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها