آخرین اخبار
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
دعا برای عزیز شدن نزد دیگران
بازدید:۴۸۶
صد آنلاین | اگر می‌خواهید در دل دیگران عزیز و محترم باشید، این دعاها و ذکرها بسیار موثر و مجرب هستند.
کد خبر : ۱۱۹۷۷۱

به گزارش صد آنلاین، برای برقراری روابط خوب با دیگران، ممکن است با چالش‌های فرهنگی، مذهبی یا عقاید مختلف روبه‌رو شوید. یکی از بهترین راه‌ها برای جلب محبت و عزیز شدن در نظر دیگران، خواندن دعاهای مخصوص است.

 

 

دعاها و ذکرهای مؤثر

 1. ذکر «یا عزیز»

اگر می‌خواهید نزد دیگران عزیز شوید، می‌توانید به سمت راست و چپ خود هر کدام چهار مرتبه بگویید: «یا عزیز» و سپس به طرف مقابل بدمید.

 

 2. ختم ادریسیه

این ختم یکی از مجرب‌ترین دعاها برای عزیز شدن در میان مردم است. از شیخ بهایی نقل شده که خواندن این اذکار باعث می‌شود هر کس در نظر دیگران محترم و مکرم گردد.

 

 3. خواندن سوره حمد

برای عزیز شدن در چشم دیگران، بهتر است ۷۰ بار سوره حمد خوانده شود. امام صادق (ع) درباره این سوره فرموده‌اند: «اگر بر مردگان ۷۰ بار خوانده شود، زنده می‌شوند.»

 

 

4. ذکر برای رفع بدخویی

اگر کسی بدخلق است، می‌تواند هر روز ۹۵ بار ذکر «یا حلیم» را بخواند تا بدخویی او برطرف شود. برای جلب محبت، روزانه ۲۵ بار این ذکر را بخواند.

 

 

دعا برای عزیز شدن نزد پدر و مادر

اگر ارتباط شما با والدینتان دچار مشکل شده است، می‌توانید با دعاهای مخصوص محبت آنها را جلب کنید. 

 

 دعای صباح

دعای صباح از مولا علی (ع) نیز بسیار موثر است. خواندن این دعا بعد از نماز نافله صبح باعث می‌شود که فرد در نظر مردم عزیز و محترم باشد و از بلاها در امان بماند.

 

 

نتیجه‌گیری

خواندن این دعاها و ذکرها نه تنها به شما کمک می‌کند تا در دل دیگران عزیز شوید، بلکه موجب جلب محبت و بهبود روابط شما با اطرافیانتان خواهد شد. با تداوم در این دعاها و ذکرها، می‌توانید در زندگی‌تان تغییرات مثبتی مشاهده کنید.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها