آخرین اخبار
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
موبایل‌قاپ سابقه‌دار دوباره راهی زندان شد
بازدید:۹۲
صد آنلاین | سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل‌قاپ سابقه‌دار خبر داد و گفت: از متهم 2 دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.
کد خبر : ۱۱۹۷۳۱

 

به گزارش صد آنلاین،  سرهنگ  کیانوش نظری بیان داشت: پیرو اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با سارقان موبایل قاپ، تیم عملیات کلانتری 152 خانی آباد حین گشت زنی  در محدوده حوزه استحفاظی خود سه موتورسوار را که در حال پرسه‌زنی و زاغ‌زنی شهروندان بودند، مشاهده کردند.

 

وی گفت: موتورسواران با رویت ماموران بلافاصله اقدام به فرار کردند و بدون توجه به دستورات پلیس از محل متواری شدند و پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز با ایجاد طرح مهار، یکی از موتورسیکلت‌ها متوقف و متهم دستگیر شد. در بازرسی اولیه از متهم یک قبضه سلاح سرد و دو دستگاه تلفن همراه که یکی از آنها را به تازگی سرقت کرده بود، کشف شد.

سرهنگ نظری خاطر نشان کرد:  متهم  38 ساله که از افراد سابقه‌دار است، به 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و در تحقیقات بیشتر، عوامل کلانتری موفق به شناسایی 2 نفر از شکات شدند و شناسایی دیگر شکات و دستگیری دو موتورسوار دیگر در دستور کار پلیس قرار دارد.

همچنین سرهنگ کیانوش نظری توصیه کرد: سارقان در پیاده‌روها و معابر شلوغ، افرادی را که در حال مکالمه با تلفن همراه خود هستند تحت نظر می‌گیرند و در یک زمان مناسب اقدام به سرقت تلفن آنها می‌کنند، لذا شهروندان تا حد امکان ازاستفاده از تلفن همراه در معابر شلوغ و پر تردد پرهیز کنند و نسبت به اطراف خود هوشیار باشند.

 

ایرنا
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر