آخرین اخبار
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
خبری عجیب درباره ملی پوشان خارجی پرسپولیس
بازدید:۳۶
صد آنلاین | ملی پوشان خارجی پرسپولیس، بعد از پایان فیفادی راهی دوحه خواهند شد.
کد خبر : ۱۱۹۵۱۷

به گزارش صد آنلاین، تیم های ملی کشورهای مختلف طی دو روز آینده بازی های ملی خود را انجام داده و بازیکنان با پایان رقابت های ملی راهی تیم های باشگاهی خود خواهند شد.


برهمین اساس ۴ بازیکن ملی پوش پرسپولیس نیز پس از بازی های ملی قرار است طبق برنامه گاریدو قرار است به اردوی تیم ملحق شوند. میلاد محمدی پس از بازی ایران و قطر که فردا برگزار می شود به همراه سایر ملی پوشان به تهران سفر خواهد کرد اما سه ملی پوش دیگر پرسپولیس یعنی اوستون اورونوف، الکسی گندوز و گئورگی گولسیانی شرایط دیگری خواهند داشت.

این سه بازیکن با توجه به این که طی دو روز آینده بازی های ملی خود را به پایان می رسانند به جای بازگشت به ایران و سفر دوباره به قطر، مستقیما راهی کشور قطر و شهر دوحه شده و در هتل پرسپولیس اسکان پیدا خواهند کرد. البته هنوز وضعیت اورونوف مشخص نیست و با توجه به این که این بازیکن در بازی فردا هم به دلیل مصدومیت بازی نمی کند ممکن است با توجه به میزان آسیب دیدگی اش و این که به بازی با السد می رسد یا نه تصمیم دیگری برای او گرفته شود.

کاروان پرسپولیس نیز قرار است طبق نظر گاریدو ۴ روز زودتر از زمان مسابقه یعنی روز ۲۶ مهر راهی قطر شده تا بازیکنان پرسپولیس علاوه بر تطابق بهتر با شرایط آب و هوایی شهر دوحه، در زمین های نرم و یکدست ورزشگاه های قطری فرصت بهتری برای تمرینات تاکتیکی و فنی داشته باشند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها