۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۰
از یبوست رها شوید و پوستتان را درخشان کنید! همین حالا آلو بخورید
بازدید:۱۷۸
صد آنلاین | تنها با خوردن ۱۰۰ گرم آلو می‌توانید به راحتی از بیماری‌های شایع مثل کم‌خونی و فشار خون جلوگیری کنید، همین حالا در برنامه غذایی‌تان قرار دهید.
کد خبر : ۱۱۹۳۴۸

به گزارش صد آنلاین،فصل تابستان با تمام زیبایی‌های خود، چالش‌های خاصی برای بدن ایجاد می‌کند. یکی از این چالش‌ها افزایش نیاز بدن به ویتامین‌ها و املاح به دلیل تعریق زیاد و گرمای هواست.

 

 

میوه‌ها در این فصل یکی از بهترین منابع تأمین کننده مواد مغذی هستند که نه تنها از بدن محافظت می‌کنند بلکه با شادابی و طراوت پوست به شما کمک می‌کنند تابستانی سالم و با طراوت داشته باشید. در این میان، آلو یکی از معجزه‌های تابستانی است که با مصرف آن، به راحتی می‌توانید از کم‌خونی، فشار خون و حتی یبوست پیشگیری کنید. این میوه ساده اما مؤثر، شما را از بسیاری از مشکلات رایج رها خواهد کرد.

 


میوه‌ها را از بهترین منابع تأمین کننده مواد مغذی هستند، زیرا علاوه بر تأمین نیازهای بدن موجب شادابی و طراوت پوست و پیشگیری از بیماری‌ها نیز می‌شوند.

 


در فصل تابستان به دلیل گرمای هوا و تعریق بیشتر، نیاز بدن به آب، املاح و ویتامین‌ها افزایش می‌یابد.

 


خوردن ۱۰۰ گرم آلو ۲۰ درصد از نیاز روزانه خانم‌ها به آهن را برطرف می‌کند. به همین دلیل به گیاهخواران توصیه می‌شود این میوه را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانند تا احتمال ابتلاء به کم خونی و فقر آهن در آنها کاهش پیدا کند.

 


این میوه از منابع مناسب پتاسیم نیز محسوب می‌شود به همین دلیل به بیماران فشارخونی پیشنهاد می‌شود آلو را در سبد میوه خود داشته باشند و روزانه ۲ تا سه عدد از این میوه میل کنند.

 


در ضمن آلو از میوه‌هایی است که شدت یبوست را کاهش می‌دهد و کسانی که مکرر دچار این مشکل گوارشی می‌شوند، بهتر است بیشتر آلو بخورند.

 


از شما دعوت می‌کنیم که نظرات و تحلیل‌های خود را در مورد فواید آلو و دیگر میوه‌های تابستانی با ما در صد آنلاین به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها