آخرین اخبار
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
مرد اسفراینی با متکا همسرش را خفه کرد
بازدید:۸۴
صد آنلاین | فرمامده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری عامل وقوع قتل خانوادگی با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۱۱۹۲۵۳

به گزارش صد آنلاین،  فرمامده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری عامل وقوع قتل خانوادگی با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

 

 

سرهنگ محمد روهنا گفت: در پی وقوع یک فقره مرگ مشکوک خانمی جوان در سطح شهرستان اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان اسفراین قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه ماموران پس از حضور در صحنه قتل که مشکوک به صحنه سازی به وسیله گاز گرفتگی بود، اظهار کرد: ماموران نسبت به موضوع مشکوک و با بررسی‌های تخصصی به عمل آمده و اظهارات ضد و نقیض همسر متوفی با همکاری متهم دیگر به وقوع قتل پی بردند. این مقام انتظامی افزود: با هوشیاری و سرعت عمل ماموران پلیس آگاهی و با هماهنگی مرجع قضائی متهمان به قتل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های پلیس به قتل همسرش به شیوه خفگی به وسیله متکا و سپس صحنه سازی با همکاری متهم دیگر با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد، افزود: متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از آنجا روانه زندان شدند. 

 

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها