آخرین اخبار
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
ماجرای 4 مرد نقابدار در پراید مرموز در مرزداران چه بود؟
بازدید:۹۰
صد آنلاین | رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری باند سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار منازل در محدوده مرزداران خبر داد.
کد خبر : ۱۱۹۲۴۳

 

به گزارش صد آنلاین،  سرهنگ علی قاسم‌پور گفت: تیم عملیات کلانتری 139 مرزداران در حین گشت‌زنی در خیابان الوند به یک دستگاه خودروی پراید هاچ بک دارای چهار نفر سرنشین که با صورت پوشانده در حال زاغ‌زنی منازل بودند، مشکوک شدند.

 

وی افزود: ماموران به صورت نامحسوس آنها را زیر نظر گرفتند و پس از استعلام پلاک مشخص شد که پلاک نصب شده روی خودرو متهمان جعلی است.  متهمان با رویت ماموران قصد فرار داشند که بلافاصله عوامل کلانتری 139 مرزداران دستور ایست را صادر کردند اما راننده توجه نکرد و به طرز خطرناکی متواری شد.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: پس از مدتی تعقیب و گریز در نهایت با اجرای طرح مهار پلیسی و قانون به کارگیری سلاح، خودرو متوقف شد و متهمان به صورت پیاده متواری شدند. یک نفر از آنها بلافاصله زمینگیر شد و سه نفر پس مدت کوتاهی  تعقیب و گریز دستگیر شدند.

سرهنگ قاسم‌پور اشاره کرد: پس از بررسی اولیه خودروی سارقان، پلاک خودروی جعلی، ادوات حرفه‌ای سرقت، دسته کلید با 15 عدد کلید و قفل شکن و مبالغ 1600 یورو و 1500 دلار  و همین طور دو عدد ساعت مچی قیمتی  که به تازگی از یکی از منازل به سرقت برده بودند کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهمان دارای سابقه کیفری، و به 20 فقره سرقت از منازل اعتراف کردند. شناسایی شاکیان پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

برنا

 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها