آخرین اخبار
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
مشکل بزرگ یحیی برای رویارویی با استقلال
بازدید:۱۲۴۲
صدآنلاین | پرسپولیس در شرایط خاصی پا به دربی رفت گذاشته بود و در ترکیب این تیم مهاجمی دیده نمی‌شد، اما حالا چهار مهاجم تخصصی تشنه بازی در دربی هستند.
کد خبر : ۱۱۸۹۶

دربی هفته دوازدهم در این فصل درست پس از تب و تاب فینال جام جهانی برگزار شد و پرسپولیس پیش از آن دیدار در شرایط ویژه‌ای قرار گرفت. یورگن لوکادیا، آقای گل آن مقطع لیگ به یک‌باره ایران را ترک کرد تا شوک بزرگی به پرسپولیس پیش از دربی بدهد. در همین حین خبر مصدومیت شیخ دیاباته نیز منتشر شد و مشکلات یحیی را دو چندان کرد. در آن زمان تنها مهاجم باقی‌مانده اسکواد پرسپولیس مهدی عبدی بود که کادر فنی او را آماده بازی در دربی نمی‌دیدند.

این اتفاقات سبب شد یحیی گل‌محمدی با ترکیب بدون مهاجم پا به زمین بگذارد و امید عالیشاه و مهدی ترابی با اضافه شدن به خط حمله بار تهاجمی پرسپولیس را به دوش می‌کشیدند. با این حال در دربی‌ای که با نتیجه دو بر دو به پایان رسید، گئورگی گولسیانی برای پرسپولیس دبل کرد.

حال، اما شرایط برای یحیی گل‌محمدی فرق کرده است. مهدی عبدی که در سه بازی اخیر فیکس بوده، دو پنالتی گرفته و یک پاس گل داده تا به این شکل آمادگی خود را نشان دهد. عیسی آل‌کثیر نیز که همانند عبدی سابقه گلزنی در دربی دارد، مقابل مس کرمان پنالتی گرفت تا در پیروزی تیمش پیش از دربی نقش داشته باشد.

اما پرسپولیس دو مهاجم خارجی نیز دارد. شیخ دیاباته که ابتدا در ایران برای هواداران استقلال خاطرات خوشی را ساخته بود امیدوار است در دربی به تیم سابقش گل بزند تا فصل پر از مصدومیتش را به این شکل شیرین کند. شیخ در بازی دوستانه امروز تیمش مقابل سایپا گل زده بود.

دیگر مهاجم سرخ‌ها نیز لئاندرو پریرا برزیلی است که هفته پیش مقابل ملوان اولین گل خود را زد و جلوی مس کرمان نیز فرصت خوبی برای گلزنی یافته بود. این بازیکن نیز انگیزه زیادی برای تجربه یکی از بزرگ‌ترین دربی‌های آسیا را دارد.

در نهایت باید دید یحیی گل‌محمدی که خلاف دور رفت دست بازی در انتخاب مهاجم دارد چه تصمیمی در طی این هفته برای شهرآورد حیاتی پایتخت می‌گیرد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها