آخرین اخبار
۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
انهدام باند سارقان منزل و کشف 60 فقره سرقت
بازدید:۱۴۲
صد آنلاین | رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری 4 سارق سابقه دار و کشف 60 فقره سرقت منزل در سطح شهر شیراز خبر داد.
کد خبر : ۱۱۸۵۴۴

به گزارش صد آنلاین، سرهنگ کاووس حبیبی، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از آپارتمان های سطح شهر شیراز با یک شیوه و شگرد، رسیدگی به موضوع و شناسایی سارقان احتمالی  در دستور کار اداره مبارزره با سرقت منزل پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیسی، مشخص شد که 4 نفر سارق با استفاده از یک دستگاه خودرو ال 90 با پلاک جعلی، در سطح شهر تردد و با شناسایی منازل، اقدام به سرقت می کنند. 

 رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت خودرو مورد نظر در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و توقیف و هر چهار سارق دستگیر شدند.

حبیبی با اشاره به اینکه سارقان در بازجویی های علمی و پلیسی به 60 فقره سرقت منزل ویلایی و آپارتمانی در سطح شهر شیراز اعتراف کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این سارقان، تعدادی اموال مسروقه از قبیل طلا ، تلفن همراه ، سماور و ... کشف شد.

وی هشدار داد: سارقین بیشتر منازلی را مورد سرقت قرار می دهند که از سیستم ایمنی کمتری بر خوردار هستند، لذا شهروندان به این نکته توجه بیشتری داشته و هنگام خروج از منزل از قفل بودن تمامی راههای ورودی و خروجی آن اطمینان حاصل کنند.

 

ایلنا

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها