به گزارش صد آنلاین، طبق اعلام یکی از وبسایتهای معتبر طرف قرارداد با اینستاگرام، در پایان هر ماه میلادی مجموع فعالیتهای کاربران در صفحات رسمی باشگاههای ورزشی جهان محاسبه و این باشگاهها بر اساس میزان تعاملات (اینتراکشنها) رتبهبندی میشوند.
بر اساس آخرین آمار مربوط به ماه سپتامبر ۲۰۲۴، باشگاه پرسپولیس با کسب ۳۰.۸ میلیون تعامل به عنوان دومین باشگاه پرطرفدار آسیا در اینستاگرام معرفی شد. در صدر این ردهبندی، باشگاه النصر عربستان با ۵۲.۳ میلیون تعامل قرار دارد و الهلال عربستان نیز با ۲۸.۴ میلیون تعامل مقام سوم را به خود اختصاص داده است.
نکته جالب توجه در این گزارش، جابهجایی رتبه سوم است. پیشتر باشگاه استقلال ایران در این جایگاه قرار داشت، اما الهلال با عملکرد قویتر در شبکههای اجتماعی توانست جای استقلال را بگیرد.
در این بررسیها، معیارهای مختلفی همچون لایکها، کامنتها، اشتراکگذاریها و فورواردهای کاربران برای هر صفحه رسمی باشگاهها مورد ارزیابی قرار میگیرد. این تعاملات نشاندهنده محبوبیت و فعالیت هواداران در فضای مجازی است.
بیشتر بخوانید: پرسپولیس در فضای مجازی از استقلال سبقت گرفت/ تیم رونالدو در آسیا اول شد، سرخابیها دوم و سوم +عکس