آخرین اخبار
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
سرقت عجیب از مغازه گل فروشی
بازدید:۲۶۴
صد آنلاین | سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کارمند حسابداری یک مغازه که ۱۶ میلیارد ریال از محل کارش سرقت کرده بود، خبر داد.
کد خبر : ۱۱۸۳۰۹

به گزارش صد آنلاین، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کارمند حسابداری یک مغازه که ۱۶ میلیارد ریال از محل کارش سرقت کرده بود، خبر داد.

 

 

 

 

سرهنگ محمد افشار روز چهارشنبه اظهار کرد: پیرو شکایت مالک و متصدی یک مغازه گل فروشی مبنی بر سرقت و کلاهبرداری توسط کارمند حسابداری این شرکت، تیم تجسس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد برای بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری متهم، به موقعیت اعزام شدند.

 

 

 

 

 وی افزود: پس از انجام تحقیقات و بررسی حساب های درآمد و هزینه شرکت متوجه وجود ناهمخوانی در حساب‌های مغازه شدند، مشخص شد متهم در مدت ۱۴ ماه که صاحب مغازه حضور نداشته است سوء استفاده کرده و اقدام به سرقت مبلغی بیش از ۱۶ میلیارد ریال وجه نقد حاصل از فروش اموال مغازه با روش کارت به کارت و نیز سرقت مستقیم وجه نقد از دخل مغازه کرده است. سرهنگ افشاری تاکید کرد: با هماهنگی مقام قضایی متهم ۳۱ ساله در مخفی گاه خود دستگیر و به کلانتری منتقل شد و به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه گل فروشی اعتراف کرد. این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد در قسمت صندوق و امور مالی و حسابداری حتما از افراد مورد اطمینان به کارگیری شود و با نظارت بر فعالیت این کارمندان در قسمت امور مالی و حسابداری توسط مدیر شرکت می تواند از وقوع این جرایم جلوگیری کند. 

 

مهر

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها