آخرین اخبار
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱
پشت‌پرده توقف طولانی تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی
بازدید:۳۸۰
صد آنلاین | نماینده بابل خواستار ورود سریع رئیس مجلس به موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و حجمی شد که در مجمع تشخیص مصلحت نظام به‌طول انجامیده است.
کد خبر : ۱۱۸۰۹۳

به گزارش صد آنلاین،تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و حجمی یکی از چالش‌های بزرگ در مجمع تشخیص مصلحت نظام است که به‌گفته نمایندگان مجلس، مدت‌هاست در بن‌بست مانده و هنوز تصمیمی قاطع برای آن اتخاذ نشده است. این وضعیت بلاتکلیف کارکنان را در شرایط دشواری قرار داده و نارضایتی عمومی را افزایش داده است.

 

 

نماینده مردم بابل به‌شدت از این وضعیت انتقاد کرده و خواستار اقدام فوری از سوی ریاست مجلس و هیئت‌رئیسه شد. همچنین از وزیر جهاد کشاورزی درخواست شد که برای کشاورزان زحمتکش مازندران تدابیری بیندیشد تا آب‌بهای کشت دوم حذف شود. آیا این مطالبات به نتیجه خواهند رسید؟ مردم منتظر اقدام سریع مسئولان هستند!

 


نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود رئیس مجلس و هیئت‌رئیسه به موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و حجمی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام در زمان طولانی معطل مانده است، ورود کرده تا زودتر به نتیجه برسد و مردم از این بلاتکلیفی خارج شود.

 


حسن نتاج صلحدار طی تذکری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام موضوع مهم تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و حجمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام در زمان طولانی معطل مانده است.

 


وی تاکید کرد: انتظار می‌رود رئیس محترم مجلس و هیئت‌رئیسه محترم به این موضوع ورود کرده تا زودتر به نتیجه برسد و مردم از این بلاتکلیفی خارج شود.

 


این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای نوری قزلچه، وزیر محترم جهاد کشاورزی، ضمن تشکر از پیگیری‌های شما نسبت به قیمت برنج و رضایت نسبی کشاورزان، چرا کشاورزان زحمتکش باید آب‌بها برای کشت دوم پرداخت کنند، از آنجا که در کشت دوم از آب‌های سطحی استفاده می‌نمایند.

 


وی تاکید کرد: درخواست کشاورزان و نمایندگانشان حذف آب‌بها می‌باشد، لطفاً اقدام بفرمایید.

 


وی طی تذکری به وزیر نیرو بیان کرد: معدل مازندران در رابطه با طرح جامع آب و جمع‌آوری روان‌آب‌ها ۱۲ درصد بوده است که کمتر از میانگین کشوری است.

 

 

لطفاً نظرات و تحلیل‌های خود را در خصوص این موضوع با ما در صد آنلاین به اشتراک بگذارید.

منبع:
ایلنا
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها