آخرین اخبار
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
دستگیری ۱۳۰۰ متهم، مظنون و سارق توسط پلیس آگاهی
بازدید:۸۲
صد آنلاین | معاون عملیات پلیس آگاهی فراجا از دستگیری حدود ۱۳۰۰ نفر متهم، مظنون و سارق در شش ماه اول امسال توسط گشت های پلیس آگاهی کشور خبر داد.
کد خبر : ۱۱۸۰۶۵

به گزارش صد آنلاین، سرهنگ محسن محسنی‌فر ضمن تبریک هفته انتظامی به مهمترین اقدامات عملیاتی واحد های گشتی پلیس آگاهی در ۶ ماهه سال ۱۴۰۳ پرداخت و اظهار کرد: بیش از ۲۳۰۰ دستگاه انواع وسائل نقلیه مسروقه توسط گشت های پلیس آگاهی سراسر کشور در این مدت کشف و توقیف شده است.

وی با بیان اینکه این گشت ها قطعا جلوی جرایم مشهود را می گیرد، افزود: با اقدامات موثر کارآگاهان طی این بازه زمانی تعداد ۳۸۰۰ دستگاه وسائل نقلیه دارای دستور توقیف توسط گشت های پلیس آگاهی سراسر کشور توقیف شد.

معاون عملیات پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: حدود 1۳۰۰ نفر متهم، مظنون و سارق در این بازه زمانی توسط گشت های پلیس آگاهی کشور دستگیر شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف گشت های پلیس آگاهی برخورد سریع و قاطع با مجرمان خشن و اراذل و اوباش و همچنین ایجاد امنیت و آرامش شهروندان است که در لحظه با ورود به صحنه جرم با آنها قاطعانه برخورد می کنند.

سرهنگ محسنی‌فر ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت شهروندان تاکید کرد: پلیس در مواجهه با کسانی که نظم جامعه را بر هم می زنند هیچ مماشاتی ندارد و سریعا وارد عمل می شود.

براساس گزارش سایت پلیس، وی با اشاره به ارتقاء مهارت و تخصص کارگاهان خاطرنشان کرد: در راستای مقابله به سارقان و جرایم آشکار گشت های پلیس آگاهی یک خدمت رسانی مضاعف به مردم است که تلاش می کنیم این خدمت استمرار و گسترش یابد.

مهر
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها