آخرین اخبار
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
۴ ذکر معجزه‌گر امام صادق برای رفع ترس، اندوه و مکر دشمنان
بازدید:۷۴۲
۴ ذکر معجزه‌گر امام صادق (ع) برای رفع گرفتاری، ترس و اندوه را در ادامه سایت صد آنلاین بخوانید.
کد خبر : ۱۱۸۰۴۱

به گزارش صد آنلاین، اذکار توصیه‌شده توسط ائمه معصومین (ع) همواره برای رفع مشکلات و گرفتاری‌های انسان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. امام صادق (ع) به چهار ذکر خاص و معجزه‌گر اشاره کرده که با قرائت آن‌ها می‌توان بر ترس، غم، و حیله دشمنان غلبه کرد. این اذکار برگرفته از آیات قرآن کریم هستند و طبق روایت، برای مومنان بسیار مجرب و مؤثر می‌باشند.

 

 

 

1. **رفع ترس:**

برای کسی که دچار ترس می‌شود، امام صادق (ع) ذکر "حسبنا الله و نعم الوکیل" را توصیه کرده است. این ذکر از سوره آل‌عمران برگرفته شده و اثر آن امنیت و عافیت در برابر تهدیدات است.

 

 

 

2. **رفع اندوه و غم:**

کسانی که اندوهگین هستند، باید ذکر "لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین" از سوره انبیاء را بخوانند. خداوند پس از این ذکر وعده نجات از غم و اندوه را به مومنان داده است.

 

 

3. رفع مکر و حیله دشمنان:

امام صادق (ع) برای مقابله با حیله دشمنان ذکر "افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد" از سوره غافر را پیشنهاد می‌دهد. این ذکر باعث مصون ماندن از مکر و حیله‌های دشمن می‌شود.

 

 

4. درخواست دنیا و نعمت‌های آن:

اگر کسی خواهان نعمت‌های دنیا و زیبایی‌های آن است، امام صادق (ع) ذکر "ماشاءالله لا قوة الا بالله" از سوره کهف را توصیه کرده که موجب دریافت برکات و نعمات بیشتر خواهد شد.

 

 

این اذکار ساده اما معجزه‌آسا، به‌عنوان راهنمایی عملی برای رفع مشکلات روحی و دنیوی در زندگی روزمره مسلمانان نقش مهمی دارند.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها