۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵
دختری که از دست مرد هوس باز فرار کرد
بازدید:۲۱۹
صد آنلاین | پسر جوانی که به بهانه شباهت یک دختر به دختری که به او خیانت کرده قصد ربودن و تجاوز به او را داشت، دستگیر شد.
کد خبر : ۱۱۷۰۹۵

 

به گزارش صد آنلاین، دختر 24 ساله‌ای با مراجعه به دادسرای جنایی تهران در شکایتی اعلام کرد از سوی راننده تاکسی اینترنتی ربوده شد و جوان راننده قصد تجاوز به او را داشت.

 

 

 

دختر جوان گفت: چند روز قبل از خانه دوستم در غرب تهران بیرون آمدم و می‌خواستم به خانه خودمان که شرق تهران است، بروم. برای همین سوار خودروی پرایدی شدم که تاکسی اینترنتی بود. جوان راننده به بهانه اینکه خیابان شلوغ است و مسیر بهتری را بلد است تغییر مسیر داد، اما مسیر طولانی‌تر به نظر رسید و هر چه می‌رفت، نرسیدیم. برای همین با او درگیر شدم اما او مرا کتک زد و به بیابانی در اطراف تهران برد. در بیابان خودرو را متوقف و درها را قفل کرد و با چاقو به جانم افتاد. در نهایت با لگد در را باز کردم و خودم را بیرون انداختم ولی کیفم در ماشین جا ماند و راننده فرار کرد.

 

این دختر ادامه داد: خانواده‌ای با ماشین از آن جاده عبور می‌کردند مرا که زخمی بودم، پیدا کردند و به بیمارستان بردند.

به این ترتیب بازپرس جنایی دستور تحقیقات پلیسی را صادر کرد و معلوم شد راننده اینترنتی خودرو پرایدش را مخفی کرده است. با این وجود مالک آن شناسایی و دستگیر شد. پسر بازداشت شده ابتدا منکر ماجرایی شد که دختر جوان تعریف کرده بود. متهم مدعی شد: این دختر قصد داشت با من رابطه برقرار و اخاذی کندو الان به دروغ شکایت کرده است.

ماموران وقتی خانه متهم را تفتیش کردند کیف دختر را که وسایل، گوشی و مدارک در آن بود، پیدا کردند. از این رو معلوم شد گفته‌های پسر جوان دروغ است. به این ترتیب متهم مجبور به اعتراف شد و گفت: وقتی دیدم دختر تنها است تصمیم به ربایش و تجاوز گرفتم چون شبیه دختری بود که قبلا به او علاقه داشتم اما آن دختر به من خیانت و با مرد دیگری ازدواج کرد.

در حال حاضر با دستور بازپرس علیمردان برای متهم قرار قانونی صادر شده است و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها