آخرین اخبار
۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
اعتراف سی‌ان‌ان به اصابت موشک‌های ایران به آشیانه‌های پایگاه نواتیم
بازدید:۴۵۳
صد آنلاین | شبکه آمریکایی خبر داده موشک‌های ایرانی حداقل سه سازه در پایگاه هوایی مهم رژیم صهیونیستی را ویران کرده‌اند.
کد خبر : ۱۱۶۹۲۴

به گزارش صد آنلاین،  شبکه آمریکایی خبر داده موشک‌های ایرانی حداقل سه سازه در پایگاه هوایی مهم رژیم صهیونیستی را ویران کرده‌اند.

 

 

 

در سایه سانسور شدید رسانه‌های عبری از شدت آسیب به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات «وعده صادق ۲»، رسانه‌های غربی در حال انتشار قطره‌چکانی اطلاعات هستند. پس از انتشار تصاویر ماهواره‌ای توسط خبرگزاری آسوشیتدپرس در روز پنجشنبه که نشان از چندین اصابت موفق موشک‌های ایرانی به پایگاه هوایی نواتیم داشت، حالا شبکه سی‌ان‌ان جزئیات بیشتری را از اثرات پاسخ موشکی ایران به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی منتشر کرده است.

 

 

 

سی‌ان‌ان با بررسی چندین تصویر ماهواره‌ای خبر داده در حمله موشکی شامگاه سه‌شنبه ایران، حداقل سه سازه در نواتیم ویران شده و چندین گودال نیز بر اثر اصابت موشک‌ها در این پایگاه ایجاد شده است.سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد این پایگاه رژیم صهیونیستی که در صحرای نقب واقع است، به همراه یک پایگاه هوایی دیگر و همچنین مقر‌های موساد در تل‌آویو هدف حملات تلافی‌جویانه ایران بوده‌اند.سی‌ان‌ان خبر داده که طبق تصاویر ماهواره‌ای، چند انفجار در نواتیم روی داده و موشک‌ها حفره‌های بزرگی را در سقف آشیانه‌های نگهداری هواپیما‌های بزرگ‌تر رژیم صهیونیستی ایجاد کرده‌اند. پایگاه نواتیم در واقع محل استقرار جنگنده‌های اف-۳۵ رژیم صهیونیستی است.سومین سازه تخریب‌شده هم در قسمت شمالی آشیانه‌ها قرار داد و هنوز مشخص نیست کاربرد این سازه چه بوده است. طبق این تصاویر، یک باند پایگاه، چند تاکسی‌وی که در واقع مسیر حرکت هواپیما برای ورود به باند یا خروج از آن هستند و نیز مسیر‌هایی در پایگاه نواتیم هدف قرار گرفته‌اند. طبق تصاویر ویدئویی منتشر شده از حمله ایران، چندین موشک به این پایگاه برخورد کرده است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها