آخرین اخبار
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
پرونده افتضاح جواد نکونام در استقلال
بازدید:۳۸۵
صد آنلاین | جواد نکونام در حالی از سمت خود در استقلال استعفا کرد که در طول زمان مربیگری خود ۵ شکست را تجربه کرده بود.
کد خبر : ۱۱۶۸۰۸

به گزارش صد آنلاین، پس از ناکامی استقلال مقابل السد قطر، جواد نکونام کناره‌گیری کرد تا زمینه برای حضور یک سرمربی تازه نفس در جمع آبی‌ها فراهم شود. در واقع تعداد ناکامی‌های استقلال در این فصل و اهمیت مسابقاتی که آبی‌پوشان تحت هدایت جواد نکونام واگذار کرده بودند در نهایت کار را به جایی رساند که سرمربی این تیم تصمیم به کناره گیری گرفت و اگر چنین کاری را انجام نمی داد، احتمال اینکه باشگاه بیانیه اخراج او را صادر می‌کرد، اصلاً کم نبود.


جواد نکونام از تابستان پارسال که هدایت استقلال را بر عهده گرفت تا همین چند روز قبل که استعفا داد، در دیدارهای رسمی ۵ بار ناکامی را با استقلال تجربه کرد. این مربی فصل قبل در هفته‌های آغازین لیگ بیست و سوم، مسابقه را در اصفهان به سپاهان باخت که اولین و آخرین شکست استقلال در لیگ قبلی تلقی می‌شد. البته استقلال اسفند پارسال یک شکست سرنوشت ساز دیگر را نیز را تجربه کرد. ناکامی مقابل مس رفسنجان در جام حذفی که موجب شد استقلال با آن مسابقات وداع کند.

در این فصل اما شرایط کاملاً متفاوت و بغرنج شد. استقلال ابتدا به استقلال خوزستان در اهواز باخت، پس از آن مسابقه همیشه حساس و مهم مقابل پرسپولیس را واگذار کرد و البته پنجمین شکست نکونام طی دوران سرمربیگری خود در استقلال نیز برابر السد قطر رقم خورد تا پرونده سرمربیگری او در این تیم بسته شود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها