آخرین اخبار
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
پایان سرقت های 3 مرد در شهرک غرب تهران + جزییات
بازدید:۳۵
صد آنلاین | باند سه نفره سارقان با سابقه 20 فقره سرقت در دام افتاد.
کد خبر : ۱۱۶۷۵۷

به گزارش صد آنلاین،  سرهنگ "محمد افشار" سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ماموران کلانتری 134 شهرک قدس در سطح حوزه استحفاظی در حال گشت‌زنی بودند که در محدوده بلوار "پاکنژاد" به یک دستگاه  پژو پرشیا با 3 نفر سرنشین مشکوک شدند و آن ها را زیر نظر گرفتند.

وی  ادامه داد: خودرو متهمان پس از دقایقی کنار یکی از خودرو های پارک شده ایستاده و یک نفر از سرنشینان شروع به تخریب و باز کردن درب آن کرد که ماموران با رویت جرم بلافاصله وارد عمل شده به منظور دستگیری سارق دستور ایست دادند. متهم بدون توجه به فرمان های پلیسی  با سرعت بسیار زیاد سوار بر خودرو شده و از محل متواری شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد:  پس از تعقیب و گریز کوتاهی، با اجرای طرح مهار و با رعایت قانون به کار گیری سلاح خودرو متهمان متوقف شده و سارقان  از خودرو پیاده شده و ماموران پلیس موفق به دستگیری دو نفر از متهمان شدند و یکی از آن ها متواری شد. در بررسی اولیه از متهمان ابزار و ادوات سرقت و یک قبضه سلاح سرد کشف  شد و متهمان به کلانتری انتقال یافتند.

وی افزود: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد که از سارقان سابقه دار می باشند و  در تحقیقات تکمیلی به 20 فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کردند. در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان  به مراجع قضائی تحویل شدند و دستگیری همدست سارقان در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ افشار در پایان به شهروندان توصیه کرد،  خودرو های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل و دزدگیر مجهز کرده  و از قرار دادن اشیا قیمتی و مدارک داخل خودرو خودداری  کنید.

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها