آخرین اخبار
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳
اعتراض گاریدو به عملکرد این ستاره های پرسپولیس
بازدید:۴۵۰
صد آنلاین | خوان کارلوس گاریدو از عملکرد بازیکنان تعویضی پرسپولیس در دیدار مقابل پاختاکور راضی نبود.
کد خبر : ۱۱۶۵۶۴

به گزارش صد آنلاین،  پرسپولیس درحالی به مصاف پاختاکور رفت که شاگردان گاریدو امید زیادی داشتند که در اولین بازی خانگی خود در لیگ نخبگان آسیا، به نخستین برد خود دست پیدا کنند. پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و خیلی زود هم به گل برتری رسید. اما بعد از گل عقب نشست و سعی در نگه داشتن گل  برتری خود داشت که نیمه اول موفق بود.


با این حال نمایش پرسپولیس در نیمه دوم اصلا چنگی به دل نزد و کار به تساوی کشید. یکی از دلایل عقب نشستن پرسپولیس  و موفق بودن پاختاکور در این مسابقه وضعیت آب و هوا و بارش شدید باران و البته کیفیت بد زمین بود. پرسپولیس که بازی مالکانه ارائه می دهد طبیعی است که در آب و هوای بارانی و زمین لغزنده سخت بتواند بازی کند، اما  این موضوع اصلا جای توجیه ندارد و پاختاکور نیمه دوم عالی کار کرد و به حقش که زدن گل مساوی بود هم‌ رسید.  

پرسپولیس بعد از دریافت گل تعویض هایی کرد و بازی راهم در اختیار گرفت اما در خلق موقعیت و زدن گل دوم ناکام بود.  پرسپولیس در شبی که باید برنده می‌شد، در خانه مقابل پاختاکور مساوی کرد و در حال حاضر وضعیت خوبی در جدول ندارد. گاریدو ۵ تعویض هجومی در این بازی داشت. اما هیچ کدام نتوانستند جریان بازی در نیمه دوم را تغییر بدهند. در کنفرانس خبری هم مرد اسپانیایی به این نکته اشاره داشت که تیمش هجومی بازی کرد اما بازیکنانی که به زمین رفتند برخلاف خواسته‌هایش نتوانستند موقعیت‌های خوبی روی دروازه‌ پاختاکور برای رسیدن به گل ایجاد کنند.

گاریدو به صورت غیر مستقیم اشاره کرد که اصلا از عملکرد بازیکنان تعویضی در این بازی رضایت نداشته و آن ها برای اینکه بتوانند باز هم برای پرسپولیس به میدان بروند، هم باید تلاش بیشتری انجام دهند و هم در زمین کیفیت بالاتری به نمایش بگذارند. سعید صادقی، عیسی آل کثیر، سعید مهری، اوستون اورونوف و لوکاس ژوائو تعویضی های گاریدو در بازی مقابل پاختاکور بودند و هیچکدام عملکرد خوبی نداشتند. در این بین می شود تنها عملکرد اورونوف را نادیده گرفت. این بازیکن مصدوم بود و اصلا قرار نبود به میدان برود. با این حال با توجه به نیاز پرسپولیس به گل، گاریدو تصمیم به استفاده از ستاره تیمش گرفت.

گفتنی است در دربی بازیکنان تعویضی پرسپولیس عالی کار کرده بودند و به نوعی آن ها ورق بازی را به سود این تیم برگرداندند. با این حال در دیدار مقابل پاختاکور خبری از درخشش تعویضی ها نبود و گاریدو هم نسبت به این موضوع اعتراض داشت.  

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها